Gå til innhold

Ondskapsfull katt som forfølger meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt uaktuelt. Jeg har aldri forstått meg på dyr, liker dem ikke. Må vel finnes et middel som skremmer vekk katter?

Anonymkode: 5333f...a27

Kjøp kattemynte👍

Anonymkode: 32ee4...079

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Kjøp kattemynte👍

Anonymkode: 32ee4...079

Takk for tipset, skal kjøpe på mandag. Mynte går greit å ha i veska.

Anonymkode: 5333f...a27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt uaktuelt. Jeg har aldri forstått meg på dyr, liker dem ikke. Må vel finnes et middel som skremmer vekk katter?

Anonymkode: 5333f...a27

Det eneste du trenger å gjøre er å slutte å smile til den hver gang du ser den ;) 

Du kniper øynene sammen og ser bort når katten kommer, ikke sant? Ja, det er å smile til den på kattespråket. Se den rett inn i øynene og fres til den mens du går rett mot den.

Den er mye mindre enn deg, så den vil forstå tegninga etter en stund. Og da stikker den av. 

:fnise: 

Anonymkode: 77186...2ec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tipset, skal kjøpe på mandag. Mynte går greit å ha i veska.

Anonymkode: 5333f...a27

Det gjør bare at katten syns du er enda mer spennende siden kattemynte er noe katter elsker. Men for all del. 

Anonymkode: baec8...daf

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig noen som tror på at en katt oppfører seg slik? Da vet dere ikke mye om katter.

Anonymkode: f7828...2fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nabokatten er fullstendig gal ( angriper mennesker helt ut av det blå), så jeg skjønner hva du mener med å være litt redd for en katt.

Bruk kroppsspråket ditt til å signalisere at du ikke ønsker kontakt med den, tramp hardt i bakken, snu deg vekk fra den. 

Om du vil konfrontere den kan du stirre den lenge inn i øynene uten å blunke mens du freser lavt. 

Selv har jeg tenkt ut en plan om den skulle angripe meg igjen. Men trøst deg med at få katter gjør det, de stirrer først og fremst for å sjekke ut hvor de har deg. Og om en katt faktisk følger etter deg er det mest sannsynlig at den gjør det fordi den liker deg eller tror du kan gi den noe den vil ha. 

Anonymkode: 9c096...340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det virkelig noen som tror på at en katt oppfører seg slik? Da vet dere ikke mye om katter.

Anonymkode: f7828...2fa

Katten er det ikke noe galt med. Den er bare interessert i Ts. Ts derimot overdramatiserer noe så hinsides 

Anonymkode: baec8...daf

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for oppfordring til brudd på norsk lov, brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten liker deg og vil ha oppmerksomheten din, hva er ondskapsfullt med det? 😂😂

Anonymkode: 13106...b56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du seriøs?

Hvor gammel er du?

Det høres på grensen til psykotisk/paranoid ut, ville tatt en tur til legen. Kanskje du er schisofren. Det er da ikke normalt å tro et en katt er ondskapsfull og ute etter en, eller å reagere på den måten du gjør? Det høres ut som psykisk sykdom for meg.

Om dette ikke er tull og du bare er veldig redd for katter så kan du forsøke å frese til den + sperre opp øynene/stirre. Men generelt bør du skjerpe deg, det er en liten katt, den er åpenlyst ikke ute etter deg. Om den følger etter folk er det kanskje fordi den vil ha kos eller fordi den er sulten.

Anonymkode: 33680...aa1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår deg, TS! Ei venninne hadde et lignende problem.

Det løste seg etter at hun ble tvangsinnlagt og medisinert.

Anonymkode: 10f75...8ad

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...