Gå til innhold

Hvilke gode ord har dere sagt til dere selv i dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva har dere gjort i dag for å være snille med dere selv? Hvilke gode ord har du sagt til deg selv i dag?

Hva er god egenomsorg for deg, og hvor ofte gjør du det? 

 

 

Hvis man ikke liker seg selv, hvordan kan man da forvente at andre skal like deg? Vær din egen beste venn, og vær snill med deg selv hver dag. 

Anonymkode: e3c77...684

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er veldig dårlig på dette og sier veldig mye stygt til meg selv. Jeg har videreført mobbingen og nå er det jeg som gjør det.

Hvis jeg sier gode ord til meg selv så er det ikke min stemme eller hvordan jeg skal forklare det. Det er omtrent som en stemme utenfra for jeg tenker eller sier du og ikke jeg. Ja, uansett så synes jeg at det er veldig vanskelig.

Jeg prøver allikevel da. I dag sa jeg til meg selv at jeg så bra ut selv om jeg ikke tror på det. Jeg synes det er vanskeligere å rose egenskaper eller prestasjoner, men man må jo begynne et sted :)

Anonymkode: b64dc...79d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært dårlig på egenomsorg. De siste dagene har jeg begynt å ta tak i det for å bedre min psykiske helse for så å kunne få et liv jeg vil leve. 

I dag har jeg;

tatt en deilig dusj, sminket meg og kledd meg pent, men behagelig imens jeg har hørt på musikk. Jeg har også stått opp tidligere enn jeg pleier og spist sunne måltider. Snakket med en person om de vanskelige følelsene jeg har hatt og utfordret meg selv til å gjøre noe jeg synes har vært vanskelig, får så å føle meg stolt over å ha greid å gjennomføre, selv om det bare var en liten ting for folk flest var det en stor ting for meg. 

Jeg har fortalt megselv at jeg fortjener å ha en fin fremtid og at jeg er flink fordi jeg jobber hardt og sakte men sikkert målene mine.

Anonymkode: b69c4...890

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så denne for noen dager siden. Prøver å sakte men sikkert få til å følge disse rådene. Starter i det små og prøver å glede meg over de små fremskrittene.

Anonymkode: b69c4...890

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så god selvtillit at jeg må gjøre det motsatte av og til. Må ta meg selv i nakken og snakke meg ned fra tronen jeg har plassert meg selv på. Ser jeg objektivt på det, så er jeg jo tross alt ikke guds gave til kvinnen.

Anonymkode: 6380b...ac6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...