Mrs. K Skrevet 26. april 2005 #21 Del Skrevet 26. april 2005 Sjekket linken. Det står sort på hvitt. Med store boktaver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 26. april 2005 Forfatter #22 Del Skrevet 26. april 2005 Tror ikke du lærte så mye av den slags ord på ru.. ehh..ungdomsskolen. Noe sier meg at jeg kanskje burde bytte igjen. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 26. april 2005 Forfatter #23 Del Skrevet 26. april 2005 Er kanskje en grunn til at jeg ikke fant det når jeg forsøkte å slå opp i tysk-svensk ordbok også da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 26. april 2005 Forfatter #24 Del Skrevet 26. april 2005 Like før jeg skifter nick til Anna Lovinda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 26. april 2005 #25 Del Skrevet 26. april 2005 Den er nok dessverre også opptatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 26. april 2005 Forfatter #26 Del Skrevet 26. april 2005 Erik Bye da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 26. april 2005 #27 Del Skrevet 26. april 2005 Ok da! "In der modernen Umgangssprache wird mit Wichsen (dort auch: Wixen) fast ausschließlich die Masturbation des Mannes bezeichnet." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 26. april 2005 Forfatter #28 Del Skrevet 26. april 2005 Ok da! "In der modernen Umgangssprache wird mit Wichsen (dort auch: Wixen) fast ausschließlich die Masturbation des Mannes bezeichnet." Åsså jeg som er så ånkli...for en skjebne jeg har fått. Finn nytt nick til meg. :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 26. april 2005 #29 Del Skrevet 26. april 2005 Jeg synes da at wixxen var et fint nick. Mange gode minner om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 12. mai 2005 #30 Del Skrevet 12. mai 2005 No more Blond Angel - nå er det blondinen. Se mer på Jette the ugly monster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 23. desember 2005 #31 Del Skrevet 23. desember 2005 God jul, Sixx! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. desember 2005 #32 Del Skrevet 23. desember 2005 Jeg vil herved ønske deg en riktig GOD JUL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 24. desember 2005 #33 Del Skrevet 24. desember 2005 Så det er her man kan finne deg altså, jeg leitet, og fant! Ønsker deg en fin fin jul sixx!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2005 #34 Del Skrevet 30. desember 2005 Denne hadde hun altså glemt å slette jah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 31. desember 2005 #35 Del Skrevet 31. desember 2005 Utrolig hva man finner når man leter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 31. desember 2005 #36 Del Skrevet 31. desember 2005 Ønsker deg et godt nyttår!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sumobareinnom Skrevet 4. januar 2006 #37 Del Skrevet 4. januar 2006 Hei Sixx! Stikker bare litt innom for å ønske folk et godt nytt år og slikt! Håper ikke at det blir til at jeg stikker innom hver dag mellom 700 og 1900 Jeg blir så lett avhengig. Men uansett. Vi har flyttet til et bedre sted i London, med litt lengere avstand mellom menneskene, uh, det var litt klaustrofobisk i den sardinboksen vi bodde i. Vi har etterhvert også lært om ordningene her, og kommet frem til at livet her ikke trenger å være så vanskelig, det er bare vanskelig for de som ikke helt skjønner rettighetene sine, og konklusjonen her er at folk heller er borskjemte enn fattige, med bostøtte ordningene her burde jo ingen være fattig, hvem er de fattige, det er min neste gåte å løse. Kanskje bare de som ikke skjønner en dritt, slik som oss. Datteren min begynte på ny skole i dag, en skole uten uniformer og med god rykte, elevene ser ut til å ha meget god oppførsel. Minstejenta spiser og vokser, hun er kjempesøt, smiler mye... ja ja i hvertfall når hun får oppmerksomhet. Og mellomste .. vil ha sjokolade.. hmm... Håper det går bra med deg Hilsen Sumo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 4. januar 2006 #38 Del Skrevet 4. januar 2006 Sumoooooooooooooooooooooooo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 10. april 2006 #39 Del Skrevet 10. april 2006 Sixx - hvor er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. april 2006 #40 Del Skrevet 10. april 2006 *sinna på Sixx* Har sendt PM-er, og også mail til den fake hotmailadressen... *saaaaaavne* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå