Gå til innhold

Gipsplatenes forbannelse.


sixx

Anbefalte innlegg

Etter planen skulle jeg de siste dager ha malt stuetaket...men planen var visst ikke så god. :ler:

Jeg har hatt problemer med å få sparkelskjøtene usynlige. :evil: I kveld gikk jeg løs på taket med eksentersliper :ler: ....så nå håper jeg skjøtene blir borte ved neste overmaling.

Et "pluss" er jo at hele huset er dekket av snø....hvitt fint slipestøv fra sparkel og maling. :sinna: Julestemning i april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LoisLane

Helt ny dagbok, Wixx? Gratulerer!

Har faktisk lurt litt på hvem du er, har sett deg mye inne på hus og hjem! Er du håndverker?

Jeg har nå satt i gang med å grave bedet mitt i dag. Tror nok dreneringen er god, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagbok. :blomst_opp:

Du tok hintet til slutt, hva? :wink: Noen må jo ha et vink med en vognstang - sir ikke hvem.

Så du har problemer med sne? Hvem er det som bor i iglo nå? :ler:

Hilsen Trille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ny dagbok, Wixx? Gratulerer!

Har faktisk lurt litt på hvem du er, har sett deg mye inne på hus og hjem! Er du håndverker?

Takk LL, jeg fant ut at jeg måtte få min egen....for jeg tror jeg stod i fare for å bli kastret ut av Trille sin. :ler:

Jeg er ikke håndverker, men driver og bygger hus for tiden. :ler:

Jeg har nå satt i gang med å grave bedet mitt i dag. Tror nok dreneringen er god, ja.

Pass på at du har grunnmursplate også da....så grunnmuren ikke blir fuktig pga. vanning. :)

Også blir jeg såååå glad hvis du gir tilbakemelding på flyttingen...jeg har selv pioner som må flyttes denne sommeren. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror jeg stod i fare for å bli kastret ut av Trille sin. :ler:

Neida, jeg synes at det er utrolig hyggelig å ha deg springende rundt på byggeplassen. Håper at du stadig kommer like ofte på besøk. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagbok.  :blomst_opp:  

Du tok hintet til slutt, hva?  :wink:  Noen må jo ha et vink med en vognstang - sir ikke hvem.

Takk og yepp...jeg fikk på følelsen at jeg kanskje stod i fare for å få husleieinnbetalingsgiroer fra deg snart. :ler:

Så du har problemer med sne? Hvem er det som bor i iglo nå?  :ler:  

Ja...fytti....hvis det begynner å regne her nå så blir det ordentlig igloo...som aldri kommer til å forsvinne.

Forøvrig så har jeg slukt så mye gipspussestøv nå...at hvis jeg våger meg på å drikke så mye som en dråpe vann de neste dagene....så vil jeg få relativt hard mage. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg fikk på følelsen at jeg kanskje stod i fare for å få husleieinnbetalingsgiroer fra deg snart. :ler:

Nei, du vil nok ikke få giroer, men jeg kan sette deg i arbeid. Masse sparkling her også. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hei iglo-beboer!

Heisann Fighter...igloo og snø inne i april er egentlig ikke helt ...ehh....meg da. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du vil nok ikke få giroer, men jeg kan sette deg i arbeid. Masse sparkling her også.  :wink:
At noen vil meg så vondt. :grine:

Men må jeg sparkle, så sparkler jeg i fremtiden med øks og pusser med slipemaskin (tror jeg slipper sparklejobben på byggeplassen da). :ler:

Jeg utlyser forøvring ingen gjettekonkurranse på hva jeg skal gjøre i dag. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaske?

Jeg kan støvsuge Trille, jeg tar med egen støvsuger til og med.

Dvs...det er ikke støvsuger i ordets rette forstand...mer en støvfordeler. Har man f.eks. en stor haug med sagflis midt på gulvet, så støvsuger jeg bare over...og alt fordeler seg helt jevnt i hele rommet. (Ja, jeg ble jo så fornøyd når jeg så det var sånn den funket ja). :sinna:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da finner jeg ikke flere nettaviser å lese...så da får jeg gå ut og se hva jeg må gjøre videre med stuetaket i dag.

Jeg skal ta det forsiktig i begynnelsen....bare kikke med ett øye.

Vurderer for øvrig å lære meg kinesisk....for da hadde utvalget av nettaviser blitt mye større...og jeg kunne utsatt oppgaver jeg ikke vil gjøre mye lenger. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der var du ja! :)

Gratulerer med dagbok!

Tusen takk...jeg har forresten svart deg i hussalg tråden din nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg flirte altså inderlig godt da jeg så det nye nicket ditt.

(Hadde tysk kjæreste for 100 år siden).

Beklager så mye, hehe!

Trille

Ops...ikke si at det betyr noe på tysk????? :o I så fall hva? (Tør jeg høre det?) :o :o :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har jo gjort det da...så jeg er klar over at du har funnet bilde av meg. :ler:

Men jeg skjønner jo ikke helt hva ordet betyr da (selv om jeg kanskje aner retningen). :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...