Nina69 Skrevet 25. april 2005 #1 Skrevet 25. april 2005 Kan dette være normalt?? En gang iblandt begynner jeg å gråte etter orgasme, akkurat som jeg blir så overveldet av alle følelsene, så tar d helt overhånd. Jeg blir bare liggende der å lure på hva som feiler meg, og tør ikke helt å være helt åpen om d. Noen som kjenner seg igjen???
Gjest gjestgjestgjest Skrevet 25. april 2005 #2 Skrevet 25. april 2005 jepp! Helt normalt, det der! Har ofte grått etter en sterk orgasme. Tror det er noen frigjørende reaksjoner i kroppen. Jeg har alltid vært åpen til de jeg har vært sammen med om dette. Så lenge du er trygg på partneren din, så forklar han at du ikke er lei deg, heller tvert i mot! Tror han vil reagere med å bli litt stolt over å gi dama si en så sterk orgamse at hun begynner å gråte!
Gjest gjest1 Skrevet 26. april 2005 #3 Skrevet 26. april 2005 Jeg gjorde det alltid i et tidligere forhold, da var det fordi jeg hadde problemer med han, men det trenger naturligvis ikke være det heller da
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2005 #4 Skrevet 26. april 2005 Jeg er mann, og jeg har alltid grått ved en skikkelig utløsning. Det bare kommer innenfra og noe må ut - også følelsesmessig. Er da på det mest sårbare fordi jeg føler meg følelsesmessig helt naken. Den fysiske nakenheten er ingen ting i denne sammenheng. Jeg regner med at slik en min reaksjon - det bare er slik for mitt vedkommende. Har ingen planer om å forandre meg, men har ofte lurt selv på om andre har det på samme måten.
chardonnay Skrevet 26. april 2005 #5 Skrevet 26. april 2005 Nei så godt å høre at det er flere her som har det sånn! Trodde det var meg som var rar jeg siden jeg griner så mye etter en orgasme :-)
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2005 #6 Skrevet 26. april 2005 Har hendt et par ganger, ja. Blir rett og slett så overvelmende godt!
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2005 #7 Skrevet 28. april 2005 Nei så godt å høre at det er flere her som har det sånn! Trodde det var meg som var rar jeg siden jeg griner så mye etter en orgasme :-) Skriver under på denne!!
Gjest Lizzi Skrevet 2. mai 2005 #8 Skrevet 2. mai 2005 Gråter av og til jeg også - men da er jeg faktisk deppa og føler meg ekkel.... :veldigsur: Heldigvis ikke hver gang da.
Gjest TommyThunder Skrevet 20. mai 2005 #9 Skrevet 20. mai 2005 Jeg er mann, og jeg har alltid grått ved en skikkelig utløsning. Det bare kommer innenfra og noe må ut - også følelsesmessig. Er da på det mest sårbare fordi jeg føler meg følelsesmessig helt naken. Den fysiske nakenheten er ingen ting i denne sammenheng. Jeg regner med at slik en min reaksjon - det bare er slik for mitt vedkommende. Har ingen planer om å forandre meg, men har ofte lurt selv på om andre har det på samme måten. Sikker på at du er mann??? Jøye meg.......... ble sjokkert jeg! :o
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå