Gå til innhold

Hva ville du hatt i en hjemmegym?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis du skulle innrede ditt eget hjemmegym - hva ville du hatt av utstyr og finurligheter? Og hvordan/hva trener du til vanlig med hvilke mål? 

Anonymkode: 533b4...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest #Rasshøl

Tredemølle, spinningsykkel, trappemaskin, mange forskjellige manualer, rille på veggen, baller, matter, speil på veggen, kroker i taket, benker, kjøleskap, vask, stige i taket, en basketball kurv. 

Endret av #Rasshøl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker blant annet kettlebells, slynge, benk med manualer, tredemølle, spreke farger i rommet er viktig. Tips; orange gir energi. 👍🏻 

Jeg ville komme inn i en kjole jeg ikke har hatt på meg siden før jeg ble gravid med eldstemann. Det har jeg - så nå er det vedlikehold og så er det ikke feil å bli sterkere 😊 foretrekker å trene styrke. Skal prøve meg på motbakkeintervaller nå fremover, men er virkelig ikke glad i kondisjonstrening.

Endret av Fanteria
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vektstang + vekter, manualer, benk og slynge. Trener kun styrke, for det meste baseøvelser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min hjemmegym har jeg;
* Tredemølle
* Kettlebells 
* Ulike håndmanualer (dvs med skiver som kan skiftes ut)
* Yoga-matte
* Strikker
 

Tja. Jeg har gått ned 80 kg og skal gå ned noen kg til. Jeg trener dog kun når jeg har tid og lyst, for å få mer energi. Maten, dvs kaloritelling, er den største pådriveren til vektnedgang, skal sies.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble benk og bøyrack, benk, 2 olympisle stenger, vektskiver, noen kettlebells, noen manualer, strikker, tredemølle, matter, aerobic-step og pull up stang. Trener mest baseøvelser og frivekter. Takk for mye inspo! Trappemaskin skulle jeg gjerne hatt, men tror nok det sprenger budsjettet (og muligens plassen). Får bruke motbakkefunksjonen på mølla i stedet 😊

 

TS

Anonymkode: 533b4...688

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det ble benk og bøyrack, benk, 2 olympisle stenger, vektskiver, noen kettlebells, noen manualer, strikker, tredemølle, matter, aerobic-step og pull up stang. Trener mest baseøvelser og frivekter. Takk for mye inspo! Trappemaskin skulle jeg gjerne hatt, men tror nok det sprenger budsjettet (og muligens plassen). Får bruke motbakkefunksjonen på mølla i stedet 😊

 

TS

Anonymkode: 533b4...688

Pic or it didn't happen 😍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke ramse opp alt som allerede er nevnt, men øverst på min ønskeliste er boksesekk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, kanelsnurr skrev:

Gidder ikke ramse opp alt som allerede er nevnt, men øverst på min ønskeliste er boksesekk. 

Det glemte jeg å skrive, men det har vi faktisk liggende så det blir å sette opp feste for den og 😄 godt tips. 

 

TS

Anonymkode: 533b4...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manualer fra 1kg - 20kg
Kabelmaskin
Rack med stang og skiver slik at jeg kan legge på max 200kg
Hipthrust benk

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til kondisjon ville jeg valgt elipsemaskin, du får brukt proffmaskiner på finn.no rimelig. Denne er veldig skånsom mot ledd. Løping er tungt for ledd, spesielt om du er tung. De fleste er også for svake til å løpe.

Anonymkode: 4b80b...d29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...