Gå til innhold

forventet vektnedgang


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når jeg forholder meg til korrekt spise kalorier, 4 måltider,sunn kosthold, hva kan jeg forvente vektnedgang, kan man få større vektnedgang en uke enn andre? hvis vektreduksjon er mål 30 kg, hvor mange måneder bør regne med da?

 

Anonymkode: e956b...b2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvilken arbeid er det startet i kroppen nå? 

Anonymkode: e956b...b2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ekstremt mye å ta stilling til. Hvor høy du er, hva du veier, hva du jobber med og hvor mye du jobber, hvor høyt/lavt aktivitetsnivået ditt er i hverdagen, hvordan du spiser, hvordan du trener/mosjonerer, om du har noen sykdommer.... 

30 kg skal være mulig på 1 år, til og med kortere tid. Men det krever at man er disiplinert og målrettet. Det beste er derimot å ha en jevn, og ikke altfor kjapp vektnedgang. Selv ønsker jeg å gå ned de 15 første kiloene så fort som mulig, deretter vil jeg at det skal gå saktere, slik at huden min klarer å henge med. Ønsker så lite løs hud som mulig. Dette varierer derimot mye fra person til person. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle hensyn har jeg tatt med i det som jeg har som forventet maks kalori inntak per dag. Men jeg er litt nysgjerrig på hvilke erfaringer andre har og hva som er normal vektreduksjon. Dessuten hva som skjer overflødig fett som har fått sin tilholdssted i altfor lang tid. Men som nå bort. Derfor vil jeg bruke den kunnskapen jeg kan ta til meg for at resultater skal komme til syne. 

3 minutter siden, Mehr skrev:

Her er det ekstremt mye å ta stilling til. Hvor høy du er, hva du veier, hva du jobber med og hvor mye du jobber, hvor høyt/lavt aktivitetsnivået ditt er i hverdagen, hvordan du spiser, hvordan du trener/mosjonerer, om du har noen sykdommer.... 

 

Anonymkode: e956b...b2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Mehr skrev:

30 kg skal være mulig på 1 år, til og med kortere tid.

Det høres veldig bra ut. 

Det vil bli interessant å se resultatet på samme tidspunkt til neste år. Det gir meg mye motivasjon.

Anonymkode: e956b...b2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte fem mnd på 20 kilo

Anonymkode: 181fb...cad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Brukte fem mnd på 20 kilo

Anonymkode: 181fb...cad

Det er meget imponerende, og svært motiverende for meg å høre. Takk.

Anonymkode: e956b...b2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.5.2019 den 20.27, AnonymBruker skrev:

Når jeg forholder meg til korrekt spise kalorier, 4 måltider,sunn kosthold, hva kan jeg forvente vektnedgang, kan man få større vektnedgang en uke enn andre? hvis vektreduksjon er mål 30 kg, hvor mange måneder bør regne med da?

 

Anonymkode: e956b...b2e

Hva er «korrekte spisekalorier»? Det er umulig å regne ut ca hvor raskt en vektreduksjon vil foregå uten å vite hvor mye under det du forbrenner ligger på. 

Anonymkode: 793d1...29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er «korrekte spisekalorier»? Det er umulig å regne ut ca hvor raskt en vektreduksjon vil foregå uten å vite hvor mye under det du forbrenner ligger på. 

Anonymkode: 793d1...29f

etter utregning. 

Anonymkode: e956b...b2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

etter utregning. 

Anonymkode: e956b...b2e

Blir nesten litt usikker på om du er troll...? 

Hvis ikke kan jeg forsøke å spørre på en annen måte; Hvor mange kalorier går du i underskudd på en dag? 

Anonymkode: 793d1...29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir umulig å si når vi ikke vet så mye om deg. 

Jeg gikk ned 25 kg på åtte måneder. 

Spiste ca slik: 

To knekkebrød  med egg til frokost kl 12. 

En iskaffe. 

En moderat porsjon middag. Spiste meg aldri mer enn passelig mett. 

To knekkebrød med ost og syltetøy til kvelds. 

Litt mer mat i helgene. Trente i tillegg. 

Det gikk helt fint, men jeg hadde dårlig matlyst denne perioden så det var ikke noe problem å holde seg til det. Nå veier jeg 65 kg og spiser mer enn dette, men fortsatt periodisk faste ved at jeg ikke spiser frokost og ikke spiser sent på kveld. 

Anonymkode: e747f...8d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir nesten litt usikker på om du er troll...? 

Hvis ikke kan jeg forsøke å spørre på en annen måte; Hvor mange kalorier går du i underskudd på en dag? 

Anonymkode: 793d1...29f

900

Anonymkode: e956b...b2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.5.2019 den 12.48, AnonymBruker skrev:

900

Anonymkode: e956b...b2e

Da bør du gå ned relativt raskt. Rundt i underkant av en kg i uka (forutsatt at dette gjelder hver dag, uka igjennom). Lykke til ✌️

Anonymkode: 793d1...29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...