Gå til innhold

Flytte for å finne en mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er ikke noe jeg skal gjøre nå, men kanskje på sikt? Vil ha ferdig noe utdannings greier som gjør at jeg nesten kan jobbe hvor som helst, med norsk lønn.

Jeg har aldri klart å finne nordmenn attraktive, eller være interessert i en. Norske gutter kan være pene, snille og alt det der, men det er aldri liksom noen interesse.

Så begynte jeg å jobbe mye med folk fra øst europa. De er virkelig mennesker jeg finner attraktive, mange av de har jeg likt og kunne gått videre med, men de ønsker ikke. ( missforstå meg rett, det er ikke slik at jeg liker alle som kommer derfra). 

I fjor møtte jeg drømmemannen, han jeg så for meg resten av livet mitt med og kunne gifte meg med! Han var fra øst Europa. Vi var sammen helt til nå. Av div grunner med jobb for han ønsker han at vi bare skal være venner. Han sa til meg at jeg var så spesiell for han at han heller vil være venn med meg for å aldri miste meg enn sammen for at det skal gå til helvette( vet ikke om jeg tror på den, men jeg tror han er drit redd fra tidligere og at ting har gått i dass før).

 

Tidligere har jeg sett utlendinger på badoo, tinder osv, men da er det alltid et eller annet rart som eks de har kone i hjemlandet. Osv.

Jeg vurderer å flytte til et øst europeisk land på sikt? Jeg har aldri følt meg hjemme i Norge, jeg har aldri klart å finne et «hjemme» her. Grunnen til at jeg bor i Norge nå er fordi jeg har en sønn, som jeg er helt alene med.

Har  alltid drømt om å finne en som kan «ta meg bort» fra Norge! Ser jo nå at det aldri kommer til å skje så lenge jeg bor her! Er det teit av meg å ville flytte? Eller dumt?

Jeg virkelig hater å bo i Norge! Så var det dette med sønnen min da🙈

Anonymkode: a99ba...32a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan jeg få en grunn til at du vil bort fra Norge? 
Er ellers enig i at det er vanskelig å finne menn her, de er så laidback og stille av seg. føler veldig mange av de bare sitter inne og gamer, om de ikke allerede har stiftet familie. 

Anonymkode: f8643...38e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg få en grunn til at du vil bort fra Norge? 
Er ellers enig i at det er vanskelig å finne menn her, de er så laidback og stille av seg. føler veldig mange av de bare sitter inne og gamer, om de ikke allerede har stiftet familie. 

Anonymkode: f8643...38e

Jeg har aldri følt meg hjemme her. Er født og oppvokst her, men føler ikke Norge passer meg. Jeg er nok gammeldags med tanke på familie, verdier osv.

Bodde i usa etter vgs, og stor trivdes. Problemer er at det er ikke så lett å få oppholdstillatelse der.  Og der jeg kan få jobb, fungerer det ikke å ha barn.

Har flere jeg kjenner fra øst Europa, og føler jeg passer bedre inn der. Uten å klare å si hvorfor. 

Var en fra jobb som tulla med at jeg var halvt polsk, og alle trodde han. Da jeg sa jeg er 100% norsk var det ingen som trodde på meg😳

Så syntes jeg ting er blitt så merkelig i Norge. Leser man i aviser er det alltid en artikkel om sex, ons osv! Føler at alle verdier i Norge bare er borte. Mennene her er bare ute etter en ting og ikke noe mer. 

Alt er blitt så «bruk og kast» av mennesker. Får ikke jobb her jeg bor pga her går alt igjennom venner og bekjente( så må flytte uansett). Også er alt her så «meg, meg og enda mer meg».

Jeg er slik at jeg setter andre og andres ting foran meg og mine ting. Det har bare gjort meg så dritt lei og forbanna på nordmenns holdninger.

Det er mye bra med å bo i Norge også altså, men det har aldri vært hjemme. 

ts

Anonymkode: a99ba...32a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri følt meg hjemme her. Er født og oppvokst her, men føler ikke Norge passer meg. Jeg er nok gammeldags med tanke på familie, verdier osv.

Bodde i usa etter vgs, og stor trivdes. Problemer er at det er ikke så lett å få oppholdstillatelse der.  Og der jeg kan få jobb, fungerer det ikke å ha barn.

Har flere jeg kjenner fra øst Europa, og føler jeg passer bedre inn der. Uten å klare å si hvorfor. 

Var en fra jobb som tulla med at jeg var halvt polsk, og alle trodde han. Da jeg sa jeg er 100% norsk var det ingen som trodde på meg😳

Så syntes jeg ting er blitt så merkelig i Norge. Leser man i aviser er det alltid en artikkel om sex, ons osv! Føler at alle verdier i Norge bare er borte. Mennene her er bare ute etter en ting og ikke noe mer. 

Alt er blitt så «bruk og kast» av mennesker. Får ikke jobb her jeg bor pga her går alt igjennom venner og bekjente( så må flytte uansett). Også er alt her så «meg, meg og enda mer meg».

Jeg er slik at jeg setter andre og andres ting foran meg og mine ting. Det har bare gjort meg så dritt lei og forbanna på nordmenns holdninger.

Det er mye bra med å bo i Norge også altså, men det har aldri vært hjemme. 

ts

Anonymkode: a99ba...32a

Ok, takk. 
Jeg føler på mange måter jeg er heldig som ble født her, man har krav på så mye dersom man havner utfor. 

Jeg føler ellers på mye av det samme som deg. Ja, sex har blitt mer eller mindre bruk og kast. i mine øyne er sex noe man har med noe man føler seg spesielt nær. 

Føler ikke at alle menn her er ute etter en ting, men jeg føler at mange menn er bitre for at de ikke får seg dame. Men det er jo litt der problemet er, de er ikke menn nok. 
Vet ikke hvorfor de har blitt så kjedelige..men de har så små hender, små neser osv mange av dem.. og veldig mange har veldig stor mage og jeg aner ikke hvorfor.

Er også enig i at det er veldig mye "meg meg meg " . Folk tror de er så digg 

Anonymkode: f8643...38e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer det samme, tror ikke jeg kan finne det jeg leter etter her.

Hvis det ikke er like verdier, what's the point?

Anonymkode: f4caa...77c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, takk. 
Jeg føler på mange måter jeg er heldig som ble født her, man har krav på så mye dersom man havner utfor. 

Jeg føler ellers på mye av det samme som deg. Ja, sex har blitt mer eller mindre bruk og kast. i mine øyne er sex noe man har med noe man føler seg spesielt nær. 

Føler ikke at alle menn her er ute etter en ting, men jeg føler at mange menn er bitre for at de ikke får seg dame. Men det er jo litt der problemet er, de er ikke menn nok. 
Vet ikke hvorfor de har blitt så kjedelige..men de har så små hender, små neser osv mange av dem.. og veldig mange har veldig stor mage og jeg aner ikke hvorfor.

Er også enig i at det er veldig mye "meg meg meg " . Folk tror de er så digg 

Anonymkode: f8643...38e

Ja, for meg betyr også sex noe mer og klarer bare å gjøre med en jeg liker. Snakket mye med han drømmemannen om det temaet, og der tenkte vi det samme.

bra det ikke bare er meg.

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vurderer det samme, tror ikke jeg kan finne det jeg leter etter her.

Hvis det ikke er like verdier, what's the point?

Anonymkode: f4caa...77c

Helt enig! Jeg har nesten ingen venner heller fordi, det alltid skal være baksnakking. Finne feil med andre osv. Jeg har et par venninner, men har ingen jeg snakker med om alt. 

Jeg er fortsatt i sjokk over hvordan norsk barneoppdragelse har blitt. Vet det er mitt ansvar, men jeg vil ikke at sønnen min skal bli slik som de andre i barnehagen. 

Et barn spyttet på meg( av de eldste) og de stenger veien for deg. Slår, dytter og eier ikke respekt for voksne. Altså det er nok en helt normal norsk barnehage.... 

Det som stopper meg er språket og sønnen min. Han kan jo ikke språket, selv om han er en super sosial fyr og blir det vanskelig for han. Selv om hans første venn er fra øst europa

ts

Anonymkode: a99ba...32a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...