Gå til innhold

17 mai, lyst/plikt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan en gjøre som en vil 17 mai eller er det en slik dag en bør stille i familie og vennelag om en er invitert. Ja, at det er dårlig stil å ikke stille ? Redd for å virke utakknemlig for å være invitert eller påføre noen skuffelse ved å ikke stille. ( selv om så mange skal dit at jeg blir en i mengden.. iallefall litt)

Har så lyst å bare være hjemme. Men vil ikke være kjip heller. Så: er det greit å ikke stille når familien samles til 17 mai fordi en ikke har ork og lyst ?

Anonymkode: 079ef...b95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bestemmer da selv?

Er invitert hjem til 17.mai. 12 mil å kjøre. Det orker jeg ikke i dag, så blir hjemme i pysjen og gamer. k28

Anonymkode: 02ca0...86f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og samboer sitter i joggebukse og ser på 17. Mai sending på TV mens resten av familien (hans) er på arrangement. Vi koser oss nok like mye som de som går i vonde bunadssko og varme bunader 😅

Anonymkode: 860d7...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar 😄 Fikk litt dårlig samvittighet her. Vanskelig syns jeg å vite om jeg har en grunn. Er jo så heldig å ha familie og venner og bli invitert. Vil ikke virke utakknemlig. 

Anonymkode: 079ef...b95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt 100% ok. Alle mine venner jobber eller er bortreist, familien min har feiring alt for langt unna, så jeg er som deg og bare blir hjemme og gjør mitt. Jobber kanskje med bachelor etc. 

Anonymkode: 9f35a...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo men dit jeg er invitert er ikke langt vekk da.. Eller jo, en time med kollektiv faktisk. Hm. Dumt egenskap å være så usikker altså. Takk igjen for innspill 😊 

 

Anonymkode: 079ef...b95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bestemmer selv. Vi lever i et fritt land. Men ha i mente at dersom du dropper det flere ganger, så skal det nok ikke så mye til før du til slutt ikke blir invitert. Da kan livs-situasjonen din være en annen, og da kan det hende du plutselig ser annerledes på saken. 

 

Det er surt å være blant de som aldri blir invitert til slikt. 

Anonymkode: 57e1b...adc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...