AnonymBruker Skrevet 17. mai 2019 #21 Del Skrevet 17. mai 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så det er ikke en gang førstehånds kunnskap, og du sprer dritten her? Anonymkode: defe5...df2 Sikkert en bitter mann som ikke får pult. Anonymkode: e3301...c6b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2019 #22 Del Skrevet 17. mai 2019 Jeg føler at jeg kjenner at denne tråden er startet av en incel. Anonymkode: 20d06...678 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2019 #23 Del Skrevet 17. mai 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Misunnelse ??? Heller forakt. Det koster ingenting å ligge rundt. Det kan alle kvinner velge om de vil. Anonymkode: 387bc...07b Forakt? Hvorfor? Anonymkode: 30b20...c12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2019 #24 Del Skrevet 17. mai 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler at jeg kjenner at denne tråden er startet av en incel. Anonymkode: 20d06...678 Tenkte akkurat det samme.... Anonymkode: 71d03...099 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2019 #25 Del Skrevet 17. mai 2019 6 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg føler at jeg kjenner at denne tråden er startet av en incel. Anonymkode: 20d06...678 Ikke nødvendigvis, men noen som føler seg utenfor på 17. mai. Anonymkode: defe5...df2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2019 #26 Del Skrevet 17. mai 2019 4 timer siden, WhiteSwan skrev: Vet ikke om en eneste norsk kvinne som er hore. Skulle det være en venninne eller to i vennekretsen din som solgte seg for en krone eller to, så er vel ikke det akkurat noe de setter på CVen sin heller? Tror det er atskillig flere kvinner enn man vet om som har solgt seg i en krise i livet enn det vi tør å innrømme. Anonymkode: e9bdb...833 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2019 #27 Del Skrevet 17. mai 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Haha! Litt morsomt når de fleste polske/russiske ja generelt østblokk damer kler seg som det. Anonymkode: 1faa3...488 Polske og russiske damer er jo kjempesøte. Anonymkode: 8e33b...b7d 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2019 #28 Del Skrevet 17. mai 2019 Har jeg aldri hørt, og har aldri brydd meg. Er det værre at de kaller oss horer enn at andre gjør deT? Anonymkode: 98ef2...ecc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2019 #29 Del Skrevet 17. mai 2019 Så synd at noen her går på limpinnen og skriver nedsettende om kvinner fra østblokk-land. Dere er ikke engang kritiske selv om det kommer fra "en som har hørt" Sånn som dette skjer når fordommer og rykter oppstår. Noen svelger alt rått! Har aldri hørt at de har snakket ned norske kvinner, men om noen av dem leser visse svar her så skjønner jeg at de blir skeptiske! Anonymkode: 17e96...3b1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndere1 Skrevet 17. mai 2019 #30 Del Skrevet 17. mai 2019 Norske kvinner er best på stort sett alle felt. ❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 17. mai 2019 #31 Del Skrevet 17. mai 2019 Vel, så polske damer kaller norske damer for horer? Ja, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2019 #32 Del Skrevet 17. mai 2019 1 minutt siden, O.G. skrev: Vel, så polske damer kaller norske damer for horer? Ja, ja. Det er vel en kjennsgjerning at mange kvinner fra verdikonservative katolske land ser på skandinaviske kvinners løssluppenhet og manglende seksual moral som "horete". Ikke noe spesielt nytt i dette. Finner nok samme holdningen i flere land i mellom-og Syd-Europa. Anonymkode: b2544...2e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2019 #33 Del Skrevet 17. mai 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Det er vel en kjennsgjerning at mange kvinner fra verdikonservative katolske land ser på skandinaviske kvinners løssluppenhet og manglende seksual moral som "horete". Ikke noe spesielt nytt i dette. Finner nok samme holdningen i flere land i mellom-og Syd-Europa. Anonymkode: b2544...2e3 Hvor gammel er du? Anonymkode: defe5...df2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2019 #34 Del Skrevet 17. mai 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel en kjennsgjerning at mange kvinner fra verdikonservative katolske land ser på skandinaviske kvinners løssluppenhet og manglende seksual moral som "horete". Ikke noe spesielt nytt i dette. Finner nok samme holdningen i flere land i mellom-og Syd-Europa. Anonymkode: b2544...2e3 Selv om man har sex med flere betyr det ikke at man mangler seksualmoral. At det går an å bli så lavpanna.. Anonymkode: 30b20...c12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2019 #35 Del Skrevet 17. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er du? Anonymkode: defe5...df2 Gammel nok til å vite hva jeg snakker om Anonymkode: b2544...2e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heipådegsann Skrevet 17. mai 2019 #36 Del Skrevet 17. mai 2019 (endret) Eneste folkene jeg faktisk har hørt kalle norske damer horer er nordmenn selv, men de er vel gjerne unntakene ikke regelen. Tenker egentlig at hore er litt teit å bruke som skjellsord. Men jeg blir ikke fornærmet av at folk synes at det å ha hatt 10 sexpartnere er mye, det kan de godt få synes. Og jeg er jo ikke blind, det er ikke helt uvanlig i andre land at jenters verdi i samfunnets øyne er avhengig av at de vokter jomfrudommen sin og har minst mulig sex. Da forstår jeg det kan bli ett kultursjokk og komme til et sted hvor damer ikke bryr seg om den delen. De har jo vokst opp med strenge regler og at sex utenfor ekteskapet er noe skittent og galt, også kommer de hit og ser at vi krysser deres innlærte grenser uten å trekke en mine. Å møte andre kulturer er ikke alltid bare bare, fordi vi lærer så ulike ting og ulike verdier. Men å kaste skjellsord til hverandre er jo unødvendig. Selv har jeg heldigvis bare møtt hyggelige folk fra Polen. Endret 17. mai 2019 av heipådegsann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 17. mai 2019 #37 Del Skrevet 17. mai 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel en kjennsgjerning at mange kvinner fra verdikonservative katolske land ser på skandinaviske kvinners løssluppenhet og manglende seksual moral som "horete". Ikke noe spesielt nytt i dette. Finner nok samme holdningen i flere land i mellom-og Syd-Europa. Anonymkode: b2544...2e3 Vel, det bekymrer meg ikke hva de mener om oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2019 #38 Del Skrevet 17. mai 2019 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så synd at noen her går på limpinnen og skriver nedsettende om kvinner fra østblokk-land. Dere er ikke engang kritiske selv om det kommer fra "en som har hørt" Sånn som dette skjer når fordommer og rykter oppstår. Noen svelger alt rått! Har aldri hørt at de har snakket ned norske kvinner, men om noen av dem leser visse svar her så skjønner jeg at de blir skeptiske! Anonymkode: 17e96...3b1 Endelig noen som bekrefter det jeg påstår. Ja, farlig mange svelger alt rått. Det er bare at hvis man våger å tenke nytt, at man selv er et individ og at andres liv er ikke likt ditt, vi har ikke samme fasiten noen av oss..så kommer noen og mener "du tror du er så jævla spesiell". "vent og se, jeg heller trodde ikke det skulle skje meg" , å herregud Anonymkode: 98ef2...ecc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2019 #39 Del Skrevet 17. mai 2019 De bare rasler litt med sablene fordi de er fornærmet fordi det er vanskeligere å få norske menn enn de trodde. Dessuten er det bare de mest "polske" som slenger dritt. De som ikke skjønner at overdreven sminke og parfyme ala WC-block ikke er en hit i Norge. De polske damene som gjør noen skandinaviske tilpasninger klager ikke. De er minst like populær som norske kvinner. Anonymkode: 63c3a...e6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2019 #40 Del Skrevet 17. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så synd at noen her går på limpinnen og skriver nedsettende om kvinner fra østblokk-land. Dere er ikke engang kritiske selv om det kommer fra "en som har hørt" Sånn som dette skjer når fordommer og rykter oppstår. Noen svelger alt rått! Har aldri hørt at de har snakket ned norske kvinner, men om noen av dem leser visse svar her så skjønner jeg at de blir skeptiske! Anonymkode: 17e96...3b1 Words 🙏🏼 Anonymkode: 9c9c4...9fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå