AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #1 Skrevet 16. mai 2019 Er det to som er normalt, og den tredje inviterer jeg henne hjem og lager en tre retters, og avslutter med rolig stemningsmusikk og dans sammen, og beføler henne og kysser henne? takk for råd du gir. M Anonymkode: c50b3...8f8
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #2 Skrevet 16. mai 2019 Jeg hadde freaket fullstendig ut av en hjemmedate med tre rettes middag og dans på tredje date. Waaaaay too much! Anonymkode: b8a87...5dd 3
frubaluba Skrevet 16. mai 2019 #3 Skrevet 16. mai 2019 Kunne ha funket på meg, men det kommer helt an på kjemien og stemningen mellom oss. Se an dansen og ikke ta for gitt at det blir puling. 4
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #4 Skrevet 16. mai 2019 Det kommer helt an på og det er ikke gitt at begge er kommet dit i løpet av date nr 2. Så ville ikke planlagt at det skulle bli sånn uansett. Selv hadde jeg nok forsvunnet fort ut døra om det var forventet at vi skulle ha sex i løpet av date nr 3.Jeg er stort sett ikke klar så tidlig. Anonymkode: 26877...6d1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #5 Skrevet 16. mai 2019 Folk må slutte å være så sinnsykt avhengig av regler om blant annet hvor mange dater det skal gå før ditt og datt. Går det ikke an å tenke selv og se an situasjon og kjemi lengre eller? Anonymkode: 311bb...272 4
Duftavsommerregn Skrevet 16. mai 2019 #6 Skrevet 16. mai 2019 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det to som er normalt, og den tredje inviterer jeg henne hjem og lager en tre retters, og avslutter med rolig stemningsmusikk og dans sammen, og beføler henne og kysser henne? takk for råd du gir. Finnes ikke noe fasit! Du må se det hele litt an! Er "kjemien" der at dere klaffer samme fysisk kan jo alt skje fort. Men er det bra for et ønske om at du skal finne et forhold som skal vare? Da må også personlighet og verdier klaffe. Ellers ender det med middagen og en runde i sengen. Har danset med kvinner på dansegulvet der jeg kunne beføle så mye jeg orket Men det ble bare ikke aktuelt. Fulgte vedkommende til bussen og sa høflig god natt Det kan kanskje bli noe videre? Ikke vet jeg. Skal på en "date" om noen dager ser det ut som. Beføle henne blir bare ikke fokuset på første treffet iallefall. Klaffer vi sammen så skal jeg ta henne med på aktiviteter som jeg vet hun vil like ! Og etter det? Jeg skal være sikker på at jeg har en kvinne foran meg som man kan bygge noe forhold med før det blir aktuelt med "beføling" Slik blir det når man er ute etter et langvarig forhold, og ikke noe kortvarig noe. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2019 #7 Skrevet 17. mai 2019 norske damer kan kanskje de mest kinkye å få på kroken. Badstu i første date, bør løse på alle fastlåste tanker i hodet? Anonymkode: c50b3...8f8
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2019 #8 Skrevet 17. mai 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: norske damer kan kanskje de mest kinkye å få på kroken. Badstu i første date, bør løse på alle fastlåste tanker i hodet? Anonymkode: c50b3...8f8 Nei, bare nei. Jeg hadde aldri blitt med på noe sånt i hvert fall. Les svarene du har fått og ta til deg det som står der. Anonymkode: 26877...6d1
Nerine_ Skrevet 17. mai 2019 #10 Skrevet 17. mai 2019 En dans sammen hadde for meg vært uaktuelt, om det så hadde vært date nummer femti.
Gjest O.G. Skrevet 17. mai 2019 #11 Skrevet 17. mai 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det to som er normalt, og den tredje inviterer jeg henne hjem og lager en tre retters, og avslutter med rolig stemningsmusikk og dans sammen, og beføler henne og kysser henne? takk for råd du gir. M Anonymkode: c50b3...8f8 ????
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #12 Skrevet 18. mai 2019 Hvorfor ikke finne på noe gøy dere liker om dere har riktig kjemi og humor sammen? Dette høres så overdådig ut. Husk å be om lov før du beføler og kysser henne. Anonymkode: 6bce7...04c 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #13 Skrevet 18. mai 2019 Det du refererer til som sex på tredje date hjemme, var en god gammel regel før i tiden. Men, før i tiden var første date en middag på restaurant og andre date en aktivitet begge likte. Datene varte en hel kveld. Og man hadde jo i utgangspunktet møttes før første date også, på en fest eller lignende der du fikk nummeret hennes 😊 Nå som kaffe-datene har tatt over, er man ikke like godt kjent etter to dater som man var før. Anonymkode: e375c...e68 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #14 Skrevet 18. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det du refererer til som sex på tredje date hjemme, var en god gammel regel før i tiden. Men, før i tiden var første date en middag på restaurant og andre date en aktivitet begge likte. Datene varte en hel kveld. Og man hadde jo i utgangspunktet møttes før første date også, på en fest eller lignende der du fikk nummeret hennes 😊 Nå som kaffe-datene har tatt over, er man ikke like godt kjent etter to dater som man var før. Anonymkode: e375c...e68 Fordi tinder har ødelagt alt Anonymkode: c50b3...8f8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå