Gå til innhold

Singel 3 barnsmor


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei yngre menn

Jeg er ei dame på 30 som tre barn. Jeg skal ikke ha flere barn. Kan selvfølgelig aldri si aldri, men sånn som det er nå skal jeg ikke det. Kunne du som feks 27/28 åring tenkt deg å bli kjæreste med ei på 30 som har 3 barn? 

Anonymkode: 22d38...e6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig, hvorfor ikke?

Anonymkode: 3f51c...e90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg dame selv som liker menn da, men jeg ville vært skeptisk fordi jeg selv vil ha egne barn. Hadde jeg truffet en mann med 3 barn som sa han ikke ville ha flere, så hadde jeg droppet han uansett hvor bra han måtte være. Hadde vært helt uaktuelt å ta vare på hans barn uten å få egne. 

Anonymkode: 143b3...a98

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er vel å finne en fyr som er i samme situasjon. Har fått de barna han vil ha, og heller bare være kjærester enn å flytte sammen og leke stor lykkelig familie. 

Anonymkode: 4b139...32c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for en million, beklager.

Anonymkode: 78ebc...7fe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du finner nok lett menn i den kategorien som vil ligge med deg, men det var kanskje ikke det du mente? Tror nok et forhold med en ung barnløs mann i ditt tilfelle ville blitt kortvarig 

Anonymkode: 85db5...c49

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo mulig det, det meste er, men tror de mennene som allerede har barn fra før av muuuligens er mer seriøse? 

Anonymkode: d028f...b33

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke finne en mer voksen mann som selv ikke ønsker seg flere barn når du selv har nok av barn...en 28 år ung barnløs mann velger seg nok en yngre barnløs kvinne hvis du nekter ham et eget barn. Så da må du regne med flere barn...

Anonymkode: b093b...60c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke finne en mer voksen mann som selv ikke ønsker seg flere barn når du selv har nok av barn...en 28 år ung barnløs mann velger seg nok en yngre barnløs kvinne hvis du nekter ham et eget barn. Så da må du regne med flere barn...

Finnes da så unge menn som ikke kan få barn, eller vil ha det. Så helt håpløst er det faktisk ikke. Men da skal man ha en personlighet som tilsier at man klarer å finne akkurat den mannen. Nytter ikke å finne seg en mann som skal være en "forsørger" eller reservepappa og tro at det går bra. Da må man klaffe ekstremt godt sammen, og kvinnen må faktisk ta de hardeste takene ovenfor sine barn, og ikke forvente at mannen vil gjøre det hele tiden iallefall. Kjenner noen i min omgangskrets der en mor med tre barn i forskjellige aldersgrupper fra småbarn til ungdommer som har gjort dette, og de fungerer sammen nå etter flere år.

Det er faktisk ikke alle menn som vil ha egne barn, men kan leve sammen med en kvinne som har barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Duftavsommerregn said:

Finnes da så unge menn som ikke kan få barn, eller vil ha det. Så helt håpløst er det faktisk ikke. 

En 28 år gammel mann som ikke vil ha barn vil vel neppe ha 3-barnsmor som drømmepartner 😃

Antar han skal være kjekk og alt det der og.

Det mest redelige her synes jeg er å si at det høres urealistisk ut med varige forhold, mens en flørt sikkert går

Anonymkode: 85db5...c49

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En 28 år gammel mann som ikke vil ha barn vil vel neppe ha 3-barnsmor som drømmepartner 😃

Antar han skal være kjekk og alt det der og.

Det mest redelige her synes jeg er å si at det høres urealistisk ut med varige forhold, mens en flørt sikkert går

Selvfølgelig ikke alle! Men at det er en del som gjør det helt klart. De kan kanskje ikke få barn, og liker den kvinnen de har truffet og tar det ansvaret på sin måte. Eller det å få egne barn ikke betyr så enormt mye, når de finner en de klaffer med. Igjen andre gjør det og så går kvinnen med på å få et felles barn. Det er ikke noen fasit her, men håpløst er det iallefall ikke. Det har jeg sett flere ganger bare i min omgangskrets. Han jeg kjenner er veldig kjekk! Faktisk en meget likandes kar :)  Og kvinnen er en flott dame på alle måter. Det fungerer iallfall og har gjort det 3 år nå. Men man skal vel lete litt for å finne slike mennesker. Hun har iallefall klart det :) 

Slik jeg ser det og kjenner henne er hun selvstendig, attraktiv og en veldig omgjengelig person. Hvorfor forholdet til barnefar gikk i dass vet jeg ikke noe om.

Endret av Duftavsommerregn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei yngre menn

Jeg er ei dame på 30 som tre barn. Jeg skal ikke ha flere barn. Kan selvfølgelig aldri si aldri, men sånn som det er nå skal jeg ikke det. Kunne du som feks 27/28 åring tenkt deg å bli kjæreste med ei på 30 som har 3 barn? 

Anonymkode: 22d38...e6a

Har du barna med ÉN og samme mann, eller med flere? Dette er veldig avgjørende for mange menn.

Anonymkode: aff85...869

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du barna med ÉN og samme mann, eller med flere? Dette er veldig avgjørende for mange menn.

Anonymkode: aff85...869

Samme mann. Vi var sammen i 10 år, og jeg har aldri hatt et ønske om å ha barn med flere forskjellige

Anonymkode: 22d38...e6a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har 2 stykker og synes det er utfordrende nok å være singel som dame. Fant en fyr med 4 fra før, men aldri igjen. Vil heller finne en med 0-1 barn eller forbli singel. 

Anonymkode: 64777...b60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...