Gå til innhold

Depresjon og høytider


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flere her inne som merker at depresjonen /angsten forverrer seg på denne tiden av året ? 

Anonymkode: a8c4f...ca0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har variert når på året jeg vlir dårlig (bipolar 2) men vet godt hvordan det er å stå på feks 17. Mai og så vidt komme seg ut av senga. Det verste året, der jeg i tillegg bodde aleine langt unna familie, klarte heldigvis en god venninne å lokke meg ut en liten tur i byen. Det kan føles ekstra ille på sånne dager ja! Mitt beste tips er å presse seg til å gjøre bare EN litt koselig ting, og utenom det løsne på forventninger til seg selv og dagen. Det er lov å ikke ha det bra❤

Anonymkode: baed8...b5a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har variert når på året jeg vlir dårlig (bipolar 2) men vet godt hvordan det er å stå på feks 17. Mai og så vidt komme seg ut av senga. Det verste året, der jeg i tillegg bodde aleine langt unna familie, klarte heldigvis en god venninne å lokke meg ut en liten tur i byen. Det kan føles ekstra ille på sånne dager ja! Mitt beste tips er å presse seg til å gjøre bare EN litt koselig ting, og utenom det løsne på forventninger til seg selv og dagen. Det er lov å ikke ha det bra❤

Anonymkode: baed8...b5a

Det er så sant! Takk for at du minnet meg på det. En klem til deg🧡 ts

Anonymkode: a8c4f...ca0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Mai og jul har tradisjonelt vært triggere hos meg.

Anonymkode: 3591b...8ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Mai og jul har tradisjonelt vært triggere hos meg.

Anonymkode: 3591b...8ba

Her og ! Særlig mai:( sender deg en klem💜

Ts

Anonymkode: a8c4f...ca0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig vanlig. Kjenner et par stk som sliter med depresjon eller angst som synes det er ekstra ille på jul og 17mai. Jeg gjør og det, sitter her og gruer meg til imorgen. Jeg tror det er fordi det er forventet at på de dagene skal man være ekstra glad. Og veldig mange er jo ekstra glade på de dagene. Så da kjennes det ekstra vondt å ikke føle seg ok. Klem til deg TS!! det er mange som bak fasaden ikke har det så bra. flere enn man tror. 

Anonymkode: 4b8e5...b95

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Hater" 17.mai i grunn. Blir både deppa og stressa av den dagen.

Anonymkode: 2e0c3...26b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Veldig vanlig. Kjenner et par stk som sliter med depresjon eller angst som synes det er ekstra ille på jul og 17mai. Jeg gjør og det, sitter her og gruer meg til imorgen. Jeg tror det er fordi det er forventet at på de dagene skal man være ekstra glad. Og veldig mange er jo ekstra glade på de dagene. Så da kjennes det ekstra vondt å ikke føle seg ok. Klem til deg TS!! det er mange som bak fasaden ikke har det så bra. flere enn man tror. 

Anonymkode: 4b8e5...b95

Så sant! Takk for fine betraktninger. God klem til deg 💜

Ts

Anonymkode: a8c4f...ca0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Hater" 17.mai i grunn. Blir både deppa og stressa av den dagen.

Anonymkode: 2e0c3...26b

Ønsker deg en -så fin som mulig -dag. Det er lov å feire akkurat slik man ønsker! 

God klem fra Ts💚

Anonymkode: a8c4f...ca0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...