Gå til innhold

bor du alene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mye vil det bety for deg om du fikk en mann i livet ditt? 

Anonymkode: ca02b...b0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bor ikke alene men ofte hadde det virkelig vært herlig og bo helt alene! Men pga flere årsaker bor jeg sammen med kjæreste, hadde situasjonene vært anderledes ville jeg ønsket bo hver for oss. 

Anonymkode: c08ab...4c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor sammen med barnet mitt. 

En mann i livet, hadde vært en hyggelig bonus. Hvis det er den rette mannen. Jeg klarer meg fint uten, så jeg gidder ikke styre med mannfolk før jeg treffer en jeg faller pladask for.

Barnet er et resultat av at jeg tok den første og beste - som viste seg å ha stått sist i køen da vett og empati ble utdelt. Det gjør jeg ikke igjen. 

Anonymkode: ee8cf...805

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor alene i løpet av kort tid😊 ønsker ikke lenger å bo sammen med kjæresten min. Tror jeg trives best som eneboer. Orker ikke å være hushjelp for en voksen guttemann! Gleder meg til å få orden på omgivelsene mine, for da har jeg mer ro og får mer overskudd til å holde på med fritidsinteressene mine. Gleder meg! Ønsker ikke å få en ny mann inn i livet. I allefall ikke flyttende inn i leiligheten min! Aldri mer! 

Så svaret mitt er takk, men nei takk😊 

Anonymkode: 49ca2...9da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor med barnet mitt. 

En mann i livet mitt har ved tidligere anledninger ikke vært noe bonus, så hadde ikke flyttet sammen med en mann. Særbo kanskje... 

Jeg er ikke på let. 

Anonymkode: e6f4f...9a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etterhvert hadde det sikkert vært hyggelig med en mann i huset, men akkurat nå kan jeg ikke si at det hadde betydd så veldig mye. Tenker du at livet mitt hadde plutselig blitt mye mer meningsfylt hvis det hadde kommet en mann inn i bildet? Jeg kan ikke si at jeg er enig i det

Anonymkode: 03391...dc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stortrives alene.

Anonymkode: 296ee...e2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ville kun betydd negative ting her.

Anonymkode: 4a833...604

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært fint med en samboer. Med den rette. En ordentlig mann som ikke drikker vin hver kveld. En som ikke sover til klokka ett på formiddagen. En som tar tak i hjemmet og bidrar, stiller opp, støtter og bidrar til positivitet ikke det motsatte. 

Men, har hatt uhell med han siste jeg var sammen med og er derfor skeptisk. Finner jeg en ordentlig mann, derimot. Hadde det vært fint. 

Anonymkode: 87e89...b91

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med rett mann så tror jeg at det hadde vært fint med en samboer, men inntil det skjer så har jeg det fint.

Anonymkode: 48786...a21

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor alene, men er mye hos kjæreste. Gleder meg til å flytte inn på sikt, for det blir til at jeg bidrar litt med de dagligdagse tinga (oppvask etc) og jeg slapper bedre av når det er hakket ryddigere rundt. Men han jobber mye, er sjeldent hjemme og da blir det fort rot. Hadde jeg bodd der kunne jeg laget mer system og orden. Men idag blir det litt voldsomt å gjøre. 

Det gjør meg ingenting å sørge for at det er ryddig. Det manglende systemet irriterer meg mer enn å måtte rydde litt etter noen. 

Endret av Anim92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker å bo alene, skal aldri ha samboer igjen! 🙂 

Anonymkode: df611...589

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bor alene, dvs uten partner, men med en tenåringssønn.

Skilte meg for tre år siden, og har i grunnen ikke noe ønske om å inngå noe nytt forhold. Kjenner det stritter i mot inni meg ved tanken på å dele bolig med noen igjen, og kanskje måtte begynne å mase for å få en voksen mann til å gjøre det husarbeidet han skal.... det orker jeg rett og slett ikke. F.eks måtte vaske sølt piss etter voksne menn som bommer på dass, men aldri gidder å vaske den selv, det er en fornøyelse jeg klarer meg uten i fremtiden.

Jeg trives veldig godt alene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Skulle ønske jeg bodde alene. Hater å bo med andre mennesker. 

Anonymkode: 30d7d...259

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor alene og synes det er fint nå. Jeg har en mann i livet mitt som overnatter en dag eller to i uka og for nå er det fint. Nå har jeg bodd så mange år alene at jeg blir stressa av tanken på at noen skal komme inn og klusse med mine rutiner hjemme, og om jeg skal flytte sammen med han etterhvert burde vi kjøpe sammen og en leilighet som er litt større enn den jeg bor i nå. 

Anonymkode: e7a12...131

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om en mann flytter inn her vil det rassere livskvaliteten. Det er så deilig å være fri i eget hjem.

Anonymkode: 7386e...1b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor sammen med to barn, alene som voksen. Og det er deilig. Har kjæreste. Men har virkelig ikke hastverk med å bli samboer. Jeg orker ikke å la noen andre begynne å styre i mitt eller blande seg inn i mitt. Kanskje en dag. Men for nå er det nok med barn. 

Anonymkode: 05493...f21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har (godt voksen) kjæreste, men er særbo.  Får i pose og s(m)ekk:)

Anonymkode: 25050...c9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor sammen med katten min, og jeg har allerede en mann, og en kvinne i livet mitt. Jeg treffer partnerne mine fast, og vi bor hos hverandre i kortere perioder, men vi har alle behov for å trekke oss tilbake til egen bolig, av ulike grunner. Synes særbo fungerer helt strålende, og ser ingen grunn til å flytte sammen permanent. 

Anonymkode: 7bc77...b4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...