Gå til innhold

Invitert på en date!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I neste uke. Har bare vært alene en mnd, men tenker why not? 

Fyren virker koselig, men så har jeg dårlige erfaringer bak meg. Han har jobb, stabil økonomi (ikke ute etter å forsørge noen), men så har han et lite barn på 3 år der han aldri har vært sammen med barnets mor og har hatt samboer etter det, og lurer på om det er noe galt med han?! Hadde vært typisk min flaks.. Man kan vel ikke spørre om slikt tidlig? De gikk fra hverandre under graviditeten.. Han har samvær med barnet og det er jo bra da. 

Også er han 12 år eldre men det er kanskje ikke galt når jeg er 30? 

Anonymkode: 78065...846

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er problemet?

Anonymkode: f581c...f13

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er problemet?

Anonymkode: f581c...f13

Han har to forhold bak seg på 3 år, og jeg blir mildt sagt skeptisk om man aldri har vært sammen med barnets andre forelder. 

Anonymkode: 78065...846

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt... har han hatt to samboere etter barnet som nå er tre år? Og det ble brudd med hvem under graviditeten? Han var vel ikke dammen med barnemor? 

Anonymkode: a2cad...89c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal du tenke sånn så finner du feil med alle menn. Du dømmer helt klart før du kjenner fyren. 

Anonymkode: 0932f...c44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synest du begynner å analysere før det er noe tema å tenke på det en gang. Du har ikke truffet han enda. Tror det er lurt å ikke tenke sååå seriøst så tidlig.

Anonymkode: 092e7...3f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra på date og kos deg... 😊 Trenger ikke tenke noe seriøst,det faller seg naturlig om det er ment2be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

I neste uke. Har bare vært alene en mnd, men tenker why not? 

Fyren virker koselig, men så har jeg dårlige erfaringer bak meg. Han har jobb, stabil økonomi (ikke ute etter å forsørge noen), men så har han et lite barn på 3 år der han aldri har vært sammen med barnets mor og har hatt samboer etter det, og lurer på om det er noe galt med han?! Hadde vært typisk min flaks.. Man kan vel ikke spørre om slikt tidlig? De gikk fra hverandre under graviditeten.. Han har samvær med barnet og det er jo bra da. 

Også er han 12 år eldre men det er kanskje ikke galt når jeg er 30? 

Du skal date! Ikke gifte deg :) Vær avslappet og rolig da! Ikke innlede noe seriøst forhold før du kjenner han skikkelig. Ikke still spørsmål om slikt på en date! Dette tar du når det er blitt et forhold eller kan bli det. Og ikke flytt sammen før du eventuelt kjenner han mye bedre. Mange som roter med damer, er uheldige og får barn uten at det ligger til rette for at man passer sammen. Det betyr ikke automatisk at han ikke passer sammen med deg.

Men som sagt trå forsiktig, bruk tid og bli kjent før du tar en avgjørelse. Har han ikke tålmodighet til det? Dropp han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.5.2019 den 0.33, AnonymBruker skrev:

Han har to forhold bak seg på 3 år, og jeg blir mildt sagt skeptisk om man aldri har vært sammen med barnets andre forelder. 

Anonymkode: 78065...846

Hadde du vært skeptisk om det var en kvinne ?

Anonymkode: 1e5dc...ee3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...