Gå til innhold

Hvordan bli selvsikker i senga?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er så mye jeg har lyst å gjøre. Synes selv kvinner som er selvsikre i senger virker mye mer sexy enn de som meg, usikre og beskjedne..

Anonymkode: 74661...8c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel nettopp det du gjør feil; at du vil virke sexy og selvsikker. Vær litt egoist og fokuser på hva du vil, ikke kun han, så kommer det av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

5 minutter siden, visp skrev:

Det er vel nettopp det du gjør feil; at du vil virke sexy og selvsikker. Vær litt egoist og fokuser på hva du vil, ikke kun han, så kommer det av seg selv.

Går ikke an å være egoistisk når en mangler den selvtilliten.. er jo den jeg trenger?

Anonymkode: 74661...8c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

Går ikke an å være egoistisk når en mangler den selvtilliten.. er jo den jeg trenger?

Anonymkode: 74661...8c2

Det kan du øve deg litt på:) Jeg vet ikke hvor gammel du er, men man blir litt mer egoistisk med årene og det kommer begge til gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg kom det sammen med gi faen-mentalitet på andre områder. Etterhvert som jeg innså hvor lurt det er og hvor greit det stort sett går å sette egne behov først i hverdagslivet, innså jeg det samme i senga. Handler som hun over skriver om å fokusere på egne behov.

Anonymkode: ea166...ff6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

For meg er det hvor mye du nyter som bestemmer hvor sexy du er, ikke hvor mye selvtillit du har. Kvinner som nyter mest, og viser det, er mest sexy for meg. Problemet ditt er kanskje ikke å bli mer sexy, men heller at du føler at du ikke tør oppleve alt du innerst inne ønsker. Det kommer med erfaring. Noen trenger mer tid enn andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...