Saraaaaa.no Skrevet 15. mai 2019 #1 Del Skrevet 15. mai 2019 Hei;) Har noen av barna deres gått/går VG bud? Hvordan fungerer det? Har sendt søknad, viss de svarer må de ha masse info om dattera mi? Også hvor mye skal hun si til de hun ringer på døra til en avis koster? Og når hun er ferdig å gå hvor skal hun levere pengene hun fikk og resten av avisene?;)) Takk for svar ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #2 Del Skrevet 16. mai 2019 https://www.vg-bud.no/Ofte-stilte-spoersmaal/ Anonymkode: c81b4...697 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToveM Skrevet 16. mai 2019 #3 Del Skrevet 16. mai 2019 To av mine har solgt Vg. Fungerer helt greit. Dere får beskjed om hvordan ting fungerer hvis hun får jobb. Endel "drinks" ble det også. Julegaver fikk de og. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #4 Del Skrevet 26. august 2019 På 15.05.2019 den 20.58, Saraaaaa.no skrev: Hei;) Har noen av barna deres gått/går VG bud? Hvordan fungerer det? Har sendt søknad, viss de svarer må de ha masse info om dattera mi? Også hvor mye skal hun si til de hun ringer på døra til en avis koster? Og når hun er ferdig å gå hvor skal hun levere pengene hun fikk og resten av avisene?;)) Takk for svar ☺️ Håper dattera di er over 18 år. Å be mindreårige om å gå ut og levere aviser, kalles barnearbeid, og det synes jeg ikke noe om. Anonymkode: 61d53...362 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #5 Del Skrevet 26. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Håper dattera di er over 18 år. Å be mindreårige om å gå ut og levere aviser, kalles barnearbeid, og det synes jeg ikke noe om. Anonymkode: 61d53...362 Barn har gått av å jobbe og få inn arbeidsmoral tidlig. Alt med måte selvfølgelig. Når de er fylt 18 år er det ofte for sent. Norske barn er bortskjemte. Anonymkode: 5e944...01c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå