Gå til innhold

Avlastningshjem hund erfaringer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg lurer på om det er noen som har erfaringer med avlastningshjem for hund?? Vi vurderer å skaffe et avlastningshjem til gullet vårt. Grunnen til dette er endring i livssituasjon og at vi føler at han ikke lenger får den tiden han trenger og fortjener hos oss akkurat nå...

Vi vil selvfølgelig hunden sitt beste, og vi lurer litt på hvordan dette med avlastningshjem fungerer og om noen har noen erfaringer dere vil dele med oss?:)

Anonymkode: d191a...312

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mange som sender hunden i «barnehage» nå i dag 😛 ei venninne har hunden i en sånn «barnehage» (hva i alle dager skal man kalle det?) et par dager i uka. Hundene er hos folk som kan hund, de blir sosialisert og får brukt energi. 

Anonymkode: 3b476...d6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

Det er mange som sender hunden i «barnehage» nå i dag 😛 ei venninne har hunden i en sånn «barnehage» (hva i alle dager skal man kalle det?) et par dager i uka. Hundene er hos folk som kan hund, de blir sosialisert og får brukt energi. 

Anonymkode: 3b476...d6b

Jeg har hørt en del blandet om hundebarnehager. Det kan være hunder der som din hund ikke går overens med. Og man vil alltid få mindre oppmerksomhet hvis det er mange andre hunder der. 

Jeg ville heller satset på en fast hundepasser, som hunden kan bli kjent med og trygg på. Jeg er sikker på at du vil få en drøss med henvendelser hvis du legger ut en annonse. Pass på å stille mange spørsmål og kanskje møte flere for å se hvem som egner seg best.

Anonymkode: ff5ed...ea3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...