Gå til innhold

Damebunad på mann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bittelitt inspirert av annen tråd...sorry.

Hva som skal til for at en mann skal kunne bruke damebunad?

Anonymkode: 7c1ae...231

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om han gjør det på kødd

Anonymkode: 74974...aa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At bunaden passer.

Anonymkode: 689fc...650

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bittelitt inspirert av annen tråd...sorry.

Hva som skal til for at en mann skal kunne bruke damebunad?

Anonymkode: 7c1ae...231

Kan ikke sammenlignes. Synes herrebunad på en maskulin dame hadde vært flott. Like flott som en politiuniform på en kvinne😛😋😚

Anonymkode: 8f97e...29d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han var transe.

Anonymkode: d6311...252

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, Bengalo skrev:

Ialledager, hvorfor skal du ville det?

Fordi TS er fordomsfull og ønsker å dra paralleller med sin egen tråd og en annen. En tråd der en kvinne ønsker å sy seg en herrebunad pga maskulin væremåte.  En kvinnebunad på en mann kan ikke sammenlignes. Gå å skam deg TS

Anonymkode: 8f97e...29d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han vil gå slik til spott og spe, glodd på og pekt på av alle barna så. Har han barn så blir de nok flaue. Men kudos til han for pågangsmot. 

Anonymkode: b9680...63c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi TS er fordomsfull og ønsker å dra paralleller med sin egen tråd og en annen. En tråd der en kvinne ønsker å sy seg en herrebunad pga maskulin væremåte.  En kvinnebunad på en mann kan ikke sammenlignes. Gå å skam deg TS

Anonymkode: 8f97e...29d

Hvorfor skal TS skamme seg? Bør ikke de samme reglene gjelder for menn som for kvinner? Jeg syns det er et helt legitimt spørsmål, og særlig pga alle hurraropene i den andre tråden.

Er vi så frie som vi tror? Er det rart at homser ikke kommer ut av skapet i fotballen, eller idrett generelt? Hvorfor godtar vi mer for kvinner enn for menn?

Anonymkode: 8547a...59a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt ærlig, så vil jeg gjerne pynte meg slik damer gjør på fest og festlige anledninger. Bryllup, julebord, 17 mai etc.. Men det tør jeg ikke, er rettåslett for pysete. Skammer meg egentlig ikke, føler egentlig bare at jeg ikke ville fått det helt til..

TS

Anonymkode: 7c1ae...231

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal TS skamme seg? Bør ikke de samme reglene gjelder for menn som for kvinner? Jeg syns det er et helt legitimt spørsmål, og særlig pga alle hurraropene i den andre tråden.

Er vi så frie som vi tror? Er det rart at homser ikke kommer ut av skapet i fotballen, eller idrett generelt? Hvorfor godtar vi mer for kvinner enn for menn?

Anonymkode: 8547a...59a

Vi godtar ikke mere enn for kvinner. En herrebunad passer bedre til en maskulin kvinne enn en kvinnebunad ville gjort hos en mann. Bare å bruke øynene. Og hvorfor er hurraropene i den andre tråden så forferdelig for deg? Fordommer?

Anonymkode: 8f97e...29d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en mann vil kle på seg damebunad og gå med det, så må han da få lov til det!  So what? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For all del, men ikke forvent at folk ikke skal synes det er rart. Etter en del år i Oslo skal jeg se rarere ting enn en mann i bunad for å reagere. Jeg vil dog tenke at det kunne fungert på en veldig feminin mann. Se feks han som representerer Frankrike i Eurovision eventuelt andre som ser på seg selv som trans eller ikke-binær. Uansett, at vedkommende har den ordentlig på seg og at den passer er det avgjørende.

Anonymkode: 76a5c...db6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som skal til er at han har lyst. Enkelt og greit. Ser ikke hvorfor det skulle vært noe problematisk.

Ha på deg bunad om du føler deg fin i det :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er ufattelig kjedelig at noen alltid må lage en "motsatt"tråd...

Anonymkode: 9806c...681

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er ufattelig kjedelig at noen alltid må lage en "motsatt"tråd...

Anonymkode: 9806c...681

For så å skylde på at han egentlig vil kle seg i dameklær, når tråden tok en annen vending. TS er sikkert en fordomsfull kvinne som ikke tålte at ei dame ønsket å kle seg i en herrebunad. Skjemmes på dine vegne.

Anonymkode: 8f97e...29d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, kan ikke bare folk få lov til å gjøre som de vil? Hvem faen bryr seg... Når man pakker bunad på bikkja, ja, så bør man kunne bruke åssen i faens bunad man vil.

Anonymkode: 21525...497

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Jeg er mye rart...men en fordomsfull kvinne det er jeg ikke. Fordi jeg er en mann.

Spørsmålet er jo hva som skal til for at en mann skal kunne ha dame bunad. De få gangene jeg har vært på fest i dameklær, er det mer «utkledning», MGP, Karneval etc.. Syntes hu i andre tråden skal gå.for herrebunad.

Anonymkode: 7c1ae...231

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi godtar ikke mere enn for kvinner. En herrebunad passer bedre til en maskulin kvinne enn en kvinnebunad ville gjort hos en mann. Bare å bruke øynene. Og hvorfor er hurraropene i den andre tråden så forferdelig for deg? Fordommer?

Anonymkode: 8f97e...29d

Bare det du skriver her viser jo at du godtar mer for kvinner enn for menn.

Ingen av trådene er forferdelige for meg. Som en del av LGBT-samfunnet har jeg svært få fordommer når det kommer til kjønn. Det er heller motsatt. 

Anonymkode: 8547a...59a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...