Bøtteballetten Skrevet 25. juni 2019 #21 Del Skrevet 25. juni 2019 Det var egentlig ikke så dumt forslag det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bøtteballetten Skrevet 1. juli 2019 #22 Del Skrevet 1. juli 2019 Jeg tror det har kommet fram så mye negativt etterhvert, at jeg er ikke sikker på at det er liv laga. Nå tar jeg også med i betraktningene det som har kommet fram det siste halve året. Det anser jeg som veldig ødeleggende, og tilliten er tynnslitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #23 Del Skrevet 1. juli 2019 Jeg tror ikke forumet kommer opp igjen, og jeg håper i grunnen ikke at det gjør det heller. Etterhvert ble det en vanvittig balansekunst å være medlem der. Man kunne ikke skrive det ene eller det andre, og etterhvert kunne man ikke skrive nesten noen ting. Sensurpisken ble for omfattende. Dersom jeg noen gang igjen velger å melde meg inn i et tilsvarende forum skal det være klare regler for bruk og oppførsel, ikke avhenge av dagsformen til eier. Anonymkode: 4c4c9...d54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #24 Del Skrevet 1. juli 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror ikke forumet kommer opp igjen, og jeg håper i grunnen ikke at det gjør det heller. Etterhvert ble det en vanvittig balansekunst å være medlem der. Man kunne ikke skrive det ene eller det andre, og etterhvert kunne man ikke skrive nesten noen ting. Sensurpisken ble for omfattende. Dersom jeg noen gang igjen velger å melde meg inn i et tilsvarende forum skal det være klare regler for bruk og oppførsel, ikke avhenge av dagsformen til eier. Anonymkode: 4c4c9...d54 Enig i dette her. Den siste tiden da Malu var travelt opptatt med å tømme forumet for medlemmer så turte jeg nesten ikke å skrive noen ting. Man kunne fort bli neste mann ut. Anonymkode: 4647c...803 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #25 Del Skrevet 1. juli 2019 Mye drama jeg har gått glipp av på slutten ser det ut som. Jeg sluttet å ringe spåtelefoner helt, så jeg hadde ikke noe behov for å henge der mere. Det var jo ikke så mange andre underforum som var aktive enn akkurat spåforumet. Anonymkode: 494c4...52c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #26 Del Skrevet 1. juli 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mye drama jeg har gått glipp av på slutten ser det ut som. Jeg sluttet å ringe spåtelefoner helt, så jeg hadde ikke noe behov for å henge der mere. Det var jo ikke så mange andre underforum som var aktive enn akkurat spåforumet. Anonymkode: 494c4...52c Ja. Synes det er litt trist at forumet ble lagt ned uten at brukerne rakk å ta farvel med hverandre. Anonymkode: 4647c...803 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #27 Del Skrevet 2. juli 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja. Synes det er litt trist at forumet ble lagt ned uten at brukerne rakk å ta farvel med hverandre. Anonymkode: 4647c...803 Det er regelrett respektløst av Malu å legge ned forumet uten forsvarsel. Sånt gjør man bare ikke. Anonymkode: 44847...2c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #28 Del Skrevet 6. juli 2019 Ser ut som Malu prøver å få forumet opp og gå nå. Hun har lagd en IG-konto for livstilsguiden og la nylig ut et bilde der. Anonymkode: 4647c...803 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bøtteballetten Skrevet 6. juli 2019 #29 Del Skrevet 6. juli 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser ut som Malu prøver å få forumet opp og gå nå. Hun har lagd en IG-konto for livstilsguiden og la nylig ut et bilde der. Anonymkode: 4647c...803 Mulig det ja. Følger ikke med på hva som skjer der lengre, så jeg vet ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #30 Del Skrevet 6. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser ut som Malu prøver å få forumet opp og gå nå. Hun har lagd en IG-konto for livstilsguiden og la nylig ut et bilde der. Anonymkode: 4647c...803 Jeg tviler på at det kommer opp igjen. Første posting er fra 8. mai, to måneder siden, så et nytt bilde i dag - totalt to poster. Og bildene har overhodet ingen referanse til forumet, kun noe halvfilosofiske kloke ord. Anonymkode: 4c4c9...d54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #31 Del Skrevet 6. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tviler på at det kommer opp igjen. Første posting er fra 8. mai, to måneder siden, så et nytt bilde i dag - totalt to poster. Og bildene har overhodet ingen referanse til forumet, kun noe halvfilosofiske kloke ord. Anonymkode: 4c4c9...d54 Men hvorfor ellers velger hun å kalle den livstilssguiden offisiell? Anonymkode: 4647c...803 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #32 Del Skrevet 6. juli 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvorfor ellers velger hun å kalle den livstilssguiden offisiell? Anonymkode: 4647c...803 Ikke godt å si, intensjonen er sikkert å få det opp igjen. Men da burde hun vel være mye mer PÅ, sørge for å hanke inn gamle kjenninger av forumet. Da hjelper det ikke å poste et bilde hverannen måned, :-) Anonymkode: 4c4c9...d54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bøtteballetten Skrevet 6. juli 2019 #33 Del Skrevet 6. juli 2019 (endret) 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Men hvorfor ellers velger hun å kalle den livstilssguiden offisiell? Anonymkode: 4647c...803 Den er fra da hun hadde Livsstilsguiden før oppkjøpet. Livsstilsguiden var jo mer enn forumet. Hun hadde jo blogg delen i tillegg. Ser det er mange livsstilsguider, både norske og utenlandske. Offisiell kan jo være for å skille ut fra resten. Men det vet hun vel best selv. Som sagt, så følger ikke jeg så veldig med på hva hun foretar seg. Endret 7. juli 2019 av Bøtteballetten Tillegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #34 Del Skrevet 7. juli 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tviler på at det kommer opp igjen. Første posting er fra 8. mai, to måneder siden, så et nytt bilde i dag - totalt to poster. Og bildene har overhodet ingen referanse til forumet, kun noe halvfilosofiske kloke ord. Anonymkode: 4c4c9...d54 Enig, i tillegg er det gammel logo. Hadde forumet vært på tur opp igjen hadde hun lagt ut ny logo og et hint om den nye layouten. Anonymkode: 49862...f6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #35 Del Skrevet 7. juli 2019 På 1.7.2019 den 20.01, Milla_ skrev: Håper det kommer opp og går med en god stemning Tror nok ikke forumet blir noe bedre, hverken etter en pause eller nytt design. Jeg tenker at et slikt forum bør drives av en nøytral part, men hvorfor skulle noen gidde. Masse tid på moderering uten en krone i inntekt. Anonymkode: 49862...f6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #36 Del Skrevet 7. juli 2019 Hvem driver Spålinjen nå da,? Anonymkode: 16af3...921 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bøtteballetten Skrevet 7. juli 2019 #37 Del Skrevet 7. juli 2019 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem driver Spålinjen nå da,? Anonymkode: 16af3...921 Det er vel den som kjøpte opp /prøvde kjøpe opp alt av små og middelsstore spåfirma. Han hadde en visjon om å bli størst i spåmarkedet. Endret 7. juli 2019 av Bøtteballetten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #38 Del Skrevet 26. juli 2019 Malu oppdaterte nylig livstilsguiden-instagrammen🤔 Anonymkode: ec1f8...a6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bøtteballetten Skrevet 27. juli 2019 #39 Del Skrevet 27. juli 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Malu oppdaterte nylig livstilsguiden-instagrammen🤔 Anonymkode: ec1f8...a6a Ser ikke ut som det er så veldig til aktivitet der. Det er vel ikke så mye å hekte seg opp i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #40 Del Skrevet 27. juli 2019 5 timer siden, Bøtteballetten skrev: Ser ikke ut som det er så veldig til aktivitet der. Det er vel ikke så mye å hekte seg opp i. Enig, oppdateringene er jo bare fjasete "visdoms-ord".. Anonymkode: 44847...2c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå