Gå til innhold

Har de lagt ned Livsstilsguiden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror det har kommet fram så mye negativt etterhvert, at jeg er ikke sikker på at det er liv laga. Nå tar jeg også med i betraktningene det som har kommet fram det siste halve året.  Det anser jeg som veldig ødeleggende, og tilliten er tynnslitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke forumet kommer opp igjen, og jeg håper i grunnen ikke at det gjør det heller. Etterhvert ble det en vanvittig balansekunst å være medlem der. Man kunne ikke skrive det ene eller det andre, og etterhvert kunne man ikke skrive nesten noen ting. Sensurpisken ble for omfattende. Dersom jeg noen gang igjen velger å melde meg inn i et tilsvarende forum skal det være klare regler for bruk og oppførsel, ikke avhenge av dagsformen til eier.

Anonymkode: 4c4c9...d54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke forumet kommer opp igjen, og jeg håper i grunnen ikke at det gjør det heller. Etterhvert ble det en vanvittig balansekunst å være medlem der. Man kunne ikke skrive det ene eller det andre, og etterhvert kunne man ikke skrive nesten noen ting. Sensurpisken ble for omfattende. Dersom jeg noen gang igjen velger å melde meg inn i et tilsvarende forum skal det være klare regler for bruk og oppførsel, ikke avhenge av dagsformen til eier.

Anonymkode: 4c4c9...d54

Enig i dette her. Den siste tiden da Malu var travelt opptatt med å tømme forumet for medlemmer så turte jeg nesten ikke å skrive noen ting. Man kunne fort bli neste mann ut.

Anonymkode: 4647c...803

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye drama jeg har gått glipp av på slutten ser det ut som. Jeg sluttet å ringe spåtelefoner helt, så jeg hadde ikke noe behov for å henge der mere. Det var jo ikke så mange andre underforum som var aktive enn akkurat spåforumet.

Anonymkode: 494c4...52c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mye drama jeg har gått glipp av på slutten ser det ut som. Jeg sluttet å ringe spåtelefoner helt, så jeg hadde ikke noe behov for å henge der mere. Det var jo ikke så mange andre underforum som var aktive enn akkurat spåforumet.

Anonymkode: 494c4...52c

Ja. Synes det er litt trist at forumet ble lagt ned uten at brukerne rakk å ta farvel med hverandre.

Anonymkode: 4647c...803

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Synes det er litt trist at forumet ble lagt ned uten at brukerne rakk å ta farvel med hverandre.

Anonymkode: 4647c...803

Det er regelrett respektløst av Malu å legge ned forumet uten forsvarsel. Sånt gjør man bare ikke. 

Anonymkode: 44847...2c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som Malu prøver å få forumet opp og gå nå. Hun har lagd en IG-konto for livstilsguiden og la nylig ut et bilde der.

Anonymkode: 4647c...803

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser ut som Malu prøver å få forumet opp og gå nå. Hun har lagd en IG-konto for livstilsguiden og la nylig ut et bilde der.

Anonymkode: 4647c...803

Mulig det ja. Følger ikke med på hva som skjer der lengre, så jeg vet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser ut som Malu prøver å få forumet opp og gå nå. Hun har lagd en IG-konto for livstilsguiden og la nylig ut et bilde der.

Anonymkode: 4647c...803

Jeg tviler på at det kommer opp igjen. Første posting er fra 8. mai, to måneder siden, så et nytt bilde i dag - totalt to poster. Og bildene har overhodet ingen referanse til forumet, kun noe halvfilosofiske kloke ord.

Anonymkode: 4c4c9...d54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tviler på at det kommer opp igjen. Første posting er fra 8. mai, to måneder siden, så et nytt bilde i dag - totalt to poster. Og bildene har overhodet ingen referanse til forumet, kun noe halvfilosofiske kloke ord.

Anonymkode: 4c4c9...d54

Men hvorfor ellers velger hun å kalle den livstilssguiden offisiell?

Anonymkode: 4647c...803

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor ellers velger hun å kalle den livstilssguiden offisiell?

Anonymkode: 4647c...803

Ikke godt å si, intensjonen er sikkert å få det opp igjen. Men da burde hun vel være mye mer PÅ, sørge for å hanke inn gamle kjenninger av forumet. Da hjelper det ikke å poste et bilde hverannen måned, :-)

Anonymkode: 4c4c9...d54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor ellers velger hun å kalle den livstilssguiden offisiell?

Anonymkode: 4647c...803

Den er fra da hun hadde Livsstilsguiden før oppkjøpet. Livsstilsguiden var jo mer enn forumet. Hun hadde jo blogg delen i tillegg.    Ser det er mange livsstilsguider, både norske og utenlandske. Offisiell kan jo være for å skille ut fra resten. Men det vet hun vel best selv. Som sagt, så følger ikke jeg så veldig med på hva hun foretar seg. 

Endret av Bøtteballetten
Tillegg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tviler på at det kommer opp igjen. Første posting er fra 8. mai, to måneder siden, så et nytt bilde i dag - totalt to poster. Og bildene har overhodet ingen referanse til forumet, kun noe halvfilosofiske kloke ord.

Anonymkode: 4c4c9...d54

Enig, i tillegg er det gammel logo. Hadde forumet vært på tur opp igjen hadde hun lagt ut ny logo og et hint om den nye layouten.  

Anonymkode: 49862...f6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.7.2019 den 20.01, Milla_ skrev:

Håper det kommer opp og går med en god stemning 

Tror nok ikke forumet blir noe bedre, hverken etter en pause eller nytt design. Jeg tenker at et slikt forum bør drives av en nøytral part, men hvorfor skulle noen gidde. Masse tid på moderering uten en krone i inntekt.  

Anonymkode: 49862...f6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem driver Spålinjen nå da,? 

 

Anonymkode: 16af3...921

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem driver Spålinjen nå da,? 

 

Anonymkode: 16af3...921

Det er vel den som kjøpte opp /prøvde kjøpe opp alt av små og middelsstore spåfirma. Han hadde  en visjon om å bli størst i spåmarkedet.

Endret av Bøtteballetten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Malu oppdaterte nylig livstilsguiden-instagrammen🤔

Anonymkode: ec1f8...a6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Malu oppdaterte nylig livstilsguiden-instagrammen🤔

Anonymkode: ec1f8...a6a

Ser ikke ut som det er så veldig til aktivitet der. Det er vel ikke så mye å hekte seg opp i.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Bøtteballetten skrev:

Ser ikke ut som det er så veldig til aktivitet der. Det er vel ikke så mye å hekte seg opp i.

Enig, oppdateringene er jo bare fjasete "visdoms-ord"..

Anonymkode: 44847...2c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...