Gå til innhold

Sterke smerter i halebein


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De siste ukene har jeg hatt veldig vondt i halebeinet.

Jeg er ikke gravid, har ikke slått meg, og jeg finner ikke noen grunn til smerten.

Det er vondt å sitte, ligge, og ømt hvis jeg går på hardt underlag.

Jeg er revmatisk, og går på lav dose prednisolon på grunn av det. 

Jeg ser ingen grunn til å kontakte lege for dette ennå, til det har det hatt for kort varighet (ca 3 uker), men det er klart jeg lurer på hva det kan være, og hva jeg kan gjøre med det.

Er det noen som har hatt noe tilsvarende som kan dele erfaringer?

Anonymkode: aea04...db5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt det to ganger. Første gangen var det en brist i halebeinet, andre gangen var det en betennelse som gjorde det. Måtte ha noe medisiner og en sånn ring å sitte på for å avlaste.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar :)

Jeg har tenkt tanken om betennelse, men siden jeg går på prednisolon virker det litt usannsynlig. 

Men det kan jo tenkes at dosen er litt lav akkurat nå,  siden den skal hjelpe mot to autoimmune sykdommer + pollenallergi. 

Anonymkode: aea04...db5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må legge til at jeg er bedre om morgenen, og blir verre ut over dagen når jeg er mer aktiv.

Anonymkode: aea04...db5

AnonymBruker
Skrevet

Patologisk fraktur? Anbefaler en tur til legen

Anonymkode: 3e26a...759

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Patologisk fraktur? Anbefaler en tur til legen

Anonymkode: 3e26a...759

Det håper jeg da virkelig ikke.

Jeg er riktignok litt beinskjør på grunn av kortisonbruken, men ikke i den grad at jeg bør få brudd uten ytre påvirkning. 

Anonymkode: aea04...db5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...