AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #1 Skrevet 14. mai 2019 ...Når man er singel? Selvfølgelig "så mye man vil", men er redd for å bli sett på som en luremus e.l. Saken er at jeg er nettopp er blitt singel. For 1 mnd siden. På denne tiden har jeg blir venner med flere hannkjønn via fb, tinder, og happn, og jeg skriver med mange av de..! En av disse har jeg fått et lite crush på, men foreløbig vet jeg ikke helt om han styrer med noen andre, så avventer den situasjonen litt.. Litt redd han evt kun holder meg "på gress".. Uansett, de andre jeg også skriver med, flørter jeg masse med! Skriver om mat, dater, sex, tuller, terger, og har d veldig gøy med disse selskapene. Jeg har ikke sendt noen nakenbilder, og heller ikke fått noen da, så tenker alt er ok egentlig.. Men flere har invitert meg på date, og nå på torsdag skal jeg på date med fyr nr 2. Fyr nr 1 va ikke aktuell for mer, så nå tester jeg ut en annen.. Helt ærlig har jeg mest lyst å date han jeg har en crush på, men iom jeg ikle vet ståa helt med han, så tenker jeg kanskje det kan vøre gøy å øve seg på å bli kjent med andre....? Noen innspill? Anonymkode: 21bc8...bab
Medullaoblongata Skrevet 14. mai 2019 #2 Skrevet 14. mai 2019 Gjør akkurat det du føler og har lyst til så lenge ingen (inkludert deg selv) blir såret.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #3 Skrevet 14. mai 2019 45 minutter siden, Medullaoblongata skrev: Gjør akkurat det du føler og har lyst til så lenge ingen (inkludert deg selv) blir såret. Ikke alltid så lett det. Du vet jo ikke alltid (før det er "for sent") helt hvor du har folk. Hva de er ute etter og om de får følelser for deg. Og det er heller ikke så lett å planlegge hvem du skal få følelser for. Anonymkode: fdb7f...fb4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå