Gå til innhold

Bifil - hvor møte jenter?!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere jenter som er bifil/lesbiske - hvor møter dere andre jenter?

Jeg har legit ikke funnet en eneste jente her i Norge som jeg tenker er "wow" og min type jente - jeg blir gal! haha. 

Anonymkode: f9fd2...800

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De type jenter jeg liker går under "stem" kategorien - ikke for feminine og ikke for maskuline. 
Jeg selv er også under stem kategorien - Like glad i å gå med sminke som uten, langt hår, elsker caps/beanie, hettegensere, store jakker... Hehe, innen den stilen ;) Føler det ikke er såå vanlig her i Norge med denne stilen, men mer vanlig i feks USA. Har "møtt" flere derfra, men ja. Ingenting å satse på, alt for langt. heh. 

AnonymBruker
Skrevet

Gaysir.no

Anonymkode: b376e...e86

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gaysir.no

Anonymkode: b376e...e86

Har tenkt på det, men jeg får aldri verifiseringsmailen haha.... så får ikke lagd bruker

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har tenkt på det, men jeg får aldri verifiseringsmailen haha.... så får ikke lagd bruker

Har du sjekka om verifiseringseposten har havna i spamfilteret? 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, C8H10N4O2 skrev:

Har du sjekka om verifiseringseposten har havna i spamfilteret? 

Jepp... 

AnonymBruker
Skrevet

🙋🏻‍♀️ Her! Neida😏

Har akkurat samme problem. Kjenner faktisk ingen skeive! 

Gaysir er ikke å anbefale. Det var bra før for noen år siden, men nå er det stort sett for gutter virker det sånn.

Anonymkode: 34ff9...b15

Skrevet

Har alltid/lenge trodd at jeg var bifil. Den ene jenta jeg traff engang hvor jeg bare "wow, jeg er definitivt ei som spiller på begge lag ja. Fyfaen, jeg har så lyst å ta og klemme henne" var ei i struktur på ett arrangement. Hun var litt guttete,  men naturlig, lite sminke, myke former, lavere enn meg men definitivt ei som får viljen sin. Praktisk anlagt, røff i væremåten men feminin i pratemåten.  Vi prata masse, og hadde jeg ikke vært i ett forhold hadde jeg nok prøvd meg. Vet ikke om hun er lesbisk eller bifil, men da hadde jeg funnet det ut.

Blir helt drømmete av å tenke på henne,  men hun er nok den eneste jeg har falt for på den måten. Mannen min vet selvsagt om det. 

Poenget er at i den virkelige verden kan man ikke vite hvem som har hvilken legning før man spørr,  før dem har oppdaget det selv. Med mindre man går på gaybar,  da er det relativt trygt ;)

Gjest Impressa
Skrevet

Det morsomste er når jeg har fått kjemi med jenter i det virkelige liv og jeg har våget å være nysgjerrig og frempå nok til å ta initiativ.

Har ellers brukt både tinder og sukker (og i sin tid chat.no) med ti prosent hell og nitti prosent uhell.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har liksom ei jeg snakker masse med, skyper med osv. Problemet? HUN BOR I TEXAS. TEXAS!!!!

haha. Så jaah. Der blir det aldri no, men vi er uansett enige om å være venner, og kanskje litt friends with benefits når jeg drar ned til henne senere i år forhåpentligvis :) Jeg fatter ikke åssen jeg skal finne ei som er bedre enn henne, selv om jeg aldri har møtt henne. Shit. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...