Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Så lenge det er tradisjon med to navn på kongefamiliebarn håper jeg nestemann blir oppkalt etter morfar og stemormor.

I så fall er et naturlig forslag Alkis Clamydia, som jo ikke er helt ulikt Leah Isadora, Maud Angelica og Ingrid Alexandra...

:sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Gjest seroxata
Skrevet
Jaha.

Og for å si som noen i en annen tråd; hadde de ikke vært kongelige, hadde vi ikke brydd oss det spor. (Kritikken i den andre tråden gikk på MMs far som får mye oppmerksomhet).

Dette er ingen vanvittig interessant nyhet for meg, men jeg blir vel skutt for det her inne på KG?  :ler:

ikke fra min side iallefall :ler: jeg liker ikke MM så veldig, og kongefamilien bryr meg ikke mer enn den normale mannen i gata, hehe

Skrevet

Gratulerer til dem begge to. Håper at MM får et godt svangerskap, hun må være ganske dårlig siden de har valgt å gå ut så utrolig tidlig. Samme dag som danskene valgte å gå ut - og Mary har termin i oktober.. det er over en måned i mellom det. Jaja. Lykke til for begge to :)

Skrevet
:) Om Frederik fannt en forklett "Tasmansk djevel" vet ikke jeg, men pen ser hon da ut, og yngle kan hon osse. :)
Gjest sexysadie
Skrevet
:) Om Frederik fannt en forklett "Tasmansk djevel" vet ikke jeg, men pen ser hon da ut, og yngle kan hon osse.   :)

Å yngle er vel strengt talt derfor de er brakt inn i kongefamiliene...

Skrevet

:oops: Okei nå var jeg for tøff igjen, SORRY :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...