Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2005 #21 Skrevet 26. april 2005 Så lenge det er tradisjon med to navn på kongefamiliebarn håper jeg nestemann blir oppkalt etter morfar og stemormor. I så fall er et naturlig forslag Alkis Clamydia, som jo ikke er helt ulikt Leah Isadora, Maud Angelica og Ingrid Alexandra...
Gjest seroxata Skrevet 26. april 2005 #22 Skrevet 26. april 2005 Jaha. Og for å si som noen i en annen tråd; hadde de ikke vært kongelige, hadde vi ikke brydd oss det spor. (Kritikken i den andre tråden gikk på MMs far som får mye oppmerksomhet). Dette er ingen vanvittig interessant nyhet for meg, men jeg blir vel skutt for det her inne på KG? ikke fra min side iallefall jeg liker ikke MM så veldig, og kongefamilien bryr meg ikke mer enn den normale mannen i gata, hehe
Trampe Skrevet 26. april 2005 #23 Skrevet 26. april 2005 Gratulerer til dem begge to. Håper at MM får et godt svangerskap, hun må være ganske dårlig siden de har valgt å gå ut så utrolig tidlig. Samme dag som danskene valgte å gå ut - og Mary har termin i oktober.. det er over en måned i mellom det. Jaja. Lykke til for begge to
Luise Skrevet 4. mai 2005 #24 Skrevet 4. mai 2005 Om Frederik fannt en forklett "Tasmansk djevel" vet ikke jeg, men pen ser hon da ut, og yngle kan hon osse.
Gjest sexysadie Skrevet 4. mai 2005 #25 Skrevet 4. mai 2005 Om Frederik fannt en forklett "Tasmansk djevel" vet ikke jeg, men pen ser hon da ut, og yngle kan hon osse. Å yngle er vel strengt talt derfor de er brakt inn i kongefamiliene...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå