AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #1 Skrevet 14. mai 2019 Jeg dater en fyr, og vi har det veldig bra sammen! Har møttes rundt fem-seks ganger. Han var hos meg på fredag og sov over. Det var veldig koselig, og han sa ting som neste gang må vi gjøre sånn og sånn osv, at jeg var så bra osv. Jeg spiller litt mer kostbar, men viser også interesse. Han tok initiativ og kysset meg hadet for første gang! Han sendte snapper dagen etter (han startet). Så sendte jeg han en snap i går-ingen svar. Vi snakket ikke hele dagen. Problemer er at vi henger og har det veldig hyggelig (tydelig at han har det hyggelig, sier han vil treffes mer osv) men så blir det stille fra han i flere dager- helt til jeg tar kontakt og vi henger og har det hyggelig igjen. Er ikke så fristende å sende en snap til når han ikke svarte på den siste og ikke har tatt kontakt i hele går. Er han egentlig interessert? Anonymkode: 1351a...8e6
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #2 Skrevet 14. mai 2019 Kommer vel egentlig helt an på om du stiller spørsmål i snappen dine eller bare sender bilder av maten din, utsikten el. Tenker at hvis han alltid vil henge og viser interesse der så er han interessert til en viss grad. Er det alltid du som må ta intiativ til å snakke sammen? Hvis du ikke tar inrtiativ, snakker dere ikke sammen da? Om du ikke ønsket å være åpen og ærlig ved å spørre og dele hva du tenker om sånn situasjonen er, kan du prøve å la vær å ta kontakt me han. Tar han ikke intiativ da er han nok ikke interessert. Desverre. Anonymkode: 29c2f...df8
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #3 Skrevet 14. mai 2019 Høres ut som han kun er interessert i sex Anonymkode: 711b0...f40 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #4 Skrevet 14. mai 2019 Du burde se filmen "han er faktisk ikke intressert". Anonymkode: ab97f...29b
Kvinneguden4 Skrevet 14. mai 2019 #5 Skrevet 14. mai 2019 (endret) Prøv litt til snapper. Hvis ikke han gidder å svare da, eller være aktiv i samtalen er det negativt. Hvis han kun vil møtes hjemme, sry mate men ikke la deg bli hans bootycall Endret 14. mai 2019 av Kvinneguden4 1
McMary Skrevet 14. mai 2019 #6 Skrevet 14. mai 2019 Han er interessert, men ikke i kjærlighet. Det kan jo kanskje oppstå følelser etter hvert, men som regel vet man det innen såpass med tid. Eller kanskje noen er tregere? Jeg var forelska etter 6 dager/dater og når vi ikke var sammen snappet vi hele tiden.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #7 Skrevet 14. mai 2019 1 minutt siden, McMary skrev: Han er interessert, men ikke i kjærlighet. Det kan jo kanskje oppstå følelser etter hvert, men som regel vet man det innen såpass med tid. Eller kanskje noen er tregere? Jeg var forelska etter 6 dager/dater og når vi ikke var sammen snappet vi hele tiden. Ekssamboeren min som var mitt livs kjærlighet ble jeg forelsket i 1 måned etter vi møttes, og vi så hverandre hver dag i 1 måned. Alle er ikke like. Anonymkode: 068e5...928
McMary Skrevet 14. mai 2019 #8 Skrevet 14. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ekssamboeren min som var mitt livs kjærlighet ble jeg forelsket i 1 måned etter vi møttes, og vi så hverandre hver dag i 1 måned. Alle er ikke like. Anonymkode: 068e5...928 Men hvis dere så hverandre hver dag, må dere ha følt en god kjemi? Som jeg mistenker TS date å ikke kjenne på. Med mindre dere var kollegaer eller noe da. Men for all del, folk er absolutt forskjellige ja. Jeg har heldigvis møtt min likemann. 😍
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #9 Skrevet 14. mai 2019 4 minutter siden, McMary skrev: Men hvis dere så hverandre hver dag, må dere ha følt en god kjemi? Som jeg mistenker TS date å ikke kjenne på. Med mindre dere var kollegaer eller noe da. Men for all del, folk er absolutt forskjellige ja. Jeg har heldigvis møtt min likemann. 😍 Vi datet ikke, så vi var ikke sammen med det formålet at det skulle bli noe romantisk i utgangspunktet. Kjemien utviklet seg etterhvert, men den var ikke-eksisterende fra min sin side de første ukene. Hvorfor mistenker du at noen ikke føler på en kjemi? Fordi de ikke er avhengig av sosiale medier? Anonymkode: 068e5...928
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #10 Skrevet 14. mai 2019 Han har tatt mest initiativ til nå, blant annet ville møtes på dagen, og ikke bare på kvelden. I det siste har det vært litt stille, men han har også hatt foreldrene på besøk. Han startet å snappe meg for noen dager siden og var aktiv i samtale, men de siste to dagene har det vært stille. Vet ikke hvordan jeg skal gå frem! Anonymkode: 1351a...8e6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå