Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I februar gjorde jeg deg slutt med kjæresten «mot min vilje» fordi jeg ikke følte meg behandlet riktig. Uten å gå i detalj hadde han mye kontakt med andre jenter..

Har vært tungt i ettertid fordi vi har egentlig hatt det veldig bra sammen, men enkelte ganger må man ha nok selvrespekt til å sette ned foten. Har flere ganger hatt lyst p ta han tilbake tross alt som har skjedd men prøvd mitt beste for å la fornuften seire.

såå har jeg en bekjent som jeg vet over tid har vært interessert i å bli kjent med meg. I lyset av alt jeg gikk gjennom tenkte jeg at det å ha en annen å tenke på ville gjøre meg godt. Nå har vi datet litt og han er en skikkelig bra fyr! Bare positivt å si om han.. snill og god tvers gjennom. Og nå lurer jeg på om jeg blir «lurt» av megselv, om jeg egentlig ikke er interessert men siden jeg har hatt det kjipt i en periode så nyter jeg godt av å ha noen som får meg til å føle meg så bra. 

Kan det hende at jeg «bruker» han som rebound uten at jeg gjør det bevisste? At følelsene lurer meg til å holde på han her fordi det er akk dette jeg trenger for øyeblikket? 

Anonymkode: bde07...356

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er det bare du som kan svare på. Det er ikke alltid sånn at den første du er sammen med etter en eks er en rebound

Anonymkode: 80beb...7fe

Skrevet

Det er bra for hodet og kroppen og få oppmerksomhet fra det andre kjønn. Du får bedre selvtillit og det viser at du fortsatt aktuell i dating miljøet. 

Det som er viktig å tenke på her er at du har vært i et forhold der du ble behandlet dårlig som du selv sier. Dette betyr ikke nødvendigvis at han nye er den rette for deg i senere tid, men den tid den sorg tenker jeg. Lev heller i nuet og nyt tiden du har med han. Har en kamerat som gjorde det slutt med sin daværende kjæreste og fant seg ei ny jente 3 måneder senere. Når jeg får høre av han om hun så høres det ut som om han har det bedre enn han noen gang har hatt det. Han var ikke i et dårlig forhold fra før av for å si det sånn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...