Gå til innhold

Hvorfor alle disse musklene

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor menn? Hvorfor? Det ser bare latterlig ut! Dere bygger overarmsmuskler større enn lårene mine, og ser til slutt ut som en dinosaur med musklene der. Det ser ikke bra ut. Hvorfor gjør dere dette? Jeg likte en, men da jeg så han og de svære musklene ble jeg bare turnedoff. Det er ikke pent. Ikke naturlig. 

Anonymkode: 5266b...54d

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser innimellom en mann i 30 åra med DEN overkroppen og en "underutviklet" underkropp. Alltid på vei til trening. Ser direkte stygt ut, med den digre overkroppen og de tynne beina. Tror mange menn trener kroppen for bedre selvfølelse, men få hunkjønn synes det er pent.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nettopp. Jeg bare fatter ikke at de ikke bare kan være naturlige. Det er det som er finest. Store stygge muskler med strekkmerker osv. Hva er målet? Å holde ordentlige damer på avstand?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Majoritet av mennesker ser på trening og sunn livsstil som attraktivt. De fleste har jo lyst til å videreføre gode gener nedover. Det er også en bra måte å få boostet selvtilliten også. Skjønner vel hvorfor man gjør det?

Anonymkode: ced07...73c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg regner med at de synes det er fint selv, men mange damer liker ikke store muskler. Det virker egentlig som andre menn beundrer dem mer enn det damer gjør. Nå gjør jo damer mye rart for å se bra ut også. Det er ikke alltid det faller i smak heller.

Jeg synes ikke det er noe fint selv. Ser mange av dem på Tinder, men jeg synes ikke at det er fint og ser for meg at de bor på treningssenteret.

Det å trene er bra, men å bygge muskler for å bli stor synes ikke jeg er noe fint.

Anonymkode: c79d3...9c7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sier det samme til dere kvinner! Slutt å tren muskler, det gjør dere maskuline. Det motsatte av hva som er attraktivt.

Anonymkode: 76736...240

• Liker 2
Skrevet

Har noen av dere tenkt på hva som er sunt? Det er nå et stykke mellom tynne, utrente armer og bodybuilder-armer.

Ved å trene armene, særlig armhevninger, får man også trent ryggen. Det er veldig viktig i vår tid hvor vi sitter stadig mer stille. Det kan fort gi en mengde problemer: Smerter i rygg og nakke, for ikke å snakke om såkalt frozen shoulder, da er man fort sykemeldt i flere måneder.

En annen ting man kan lure på er hvorfor menn i f eks Chippendales og lignende er såpass muskuløse hvis ingen kvinner liker det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Wiggins skrev:

Har noen av dere tenkt på hva som er sunt? Det er nå et stykke mellom tynne, utrente armer og bodybuilder-armer.

Ved å trene armene, særlig armhevninger, får man også trent ryggen. Det er veldig viktig i vår tid hvor vi sitter stadig mer stille. Det kan fort gi en mengde problemer: Smerter i rygg og nakke, for ikke å snakke om såkalt frozen shoulder, da er man fort sykemeldt i flere måneder.

En annen ting man kan lure på er hvorfor menn i f eks Chippendales og lignende er såpass muskuløse hvis ingen kvinner liker det.

Nei, jeg fatter ikke hvorfor så mange kvinner ønsker å gå og se disse klumpete, glætte fyrene stå og vrikke på seg. Voldsomt muskuløse teningssenter-kropper er virkelig ikke fint. Ikke på damer og ikke på menn.

Anonymkode: 4d037...e2e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er også slik at kvinner er ulike og denne tråden tiltrekker seg kanskje de som ikke synes det er noe fint? Noen synes jo åpenbart at det er fint, men tror ikke nødvendigvis at folk tenker på det samme. Jeg synes muskler kan være fint, men jeg synes ikke at det å trene for å bli stor er spesielt fint.

Anonymkode: c79d3...9c7

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor denne trangen til at smak skal være objektivt? 

Og hvorfor skal menn (eller kvinner) la seg styre av hva kvinner (eller menn) liker? Om mange menn selv er fascinert av store, sterke muskler så er vel det bare.... greit?

Anonymkode: 35021...012

Skrevet

Jeg synes muskler er vakkert. På menn og kvinner. Men det er forskjell på markerte muskler og muskelbunter.

Uten at jeg kunne tenkt meg å dra på Chippendales, så er ikke de de med de største musklene. Markerte ja, men det finnes dem som har enda større.

I tillegg så er det jo noe som heter om og off sesion for mange. De kan se flotte ut når de er litt deffet, men ikke når de er skrapet, eller har polstring utenfor musklene. Mange menn ser da rett og slett tjukke ut.

Ja til en trent kropp, med passe muskler, som fungerer hele året. Og ja til mangfoldet. Pappakroppen kan være flott den også. Så lenge den fungerer til lek med barn og turer på fjellet.

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor denne trangen til at smak skal være objektivt? 

Og hvorfor skal menn (eller kvinner) la seg styre av hva kvinner (eller menn) liker? Om mange menn selv er fascinert av store, sterke muskler så er vel det bare.... greit?

Anonymkode: 35021...012

enig. forstår ikek at det er et tema en gang? mange som ikke syns løsvipper og falsk negler er fint heller men jenter bruker det for det

Anonymkode: f2110...2aa

AnonymBruker
Skrevet

Menn bør være naturlig trente, og ikke øvre del av bmi tung muskelbunter. 

Kvinner bør være slanke som menn, gjerne sterke, men naturlige muskler. Naturlig muskler for kvinner er ikke å løfte vekter! Det er kondisjonstrening!

Store muskuløse kvinnerumper og oppblåste menn er ikke bra 🤮

Anonymkode: 67735...70e

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sier det samme til dere kvinner! Slutt å tren muskler, det gjør dere maskuline. Det motsatte av hva som er attraktivt.

Anonymkode: 76736...240

Jeg er uenig. Det er måte på, det er mye finere med en trent kropp enn en tynn dvask kropp. Jeg snakker ikke om fitness konkurranse kropp, bare trent. Det er pent.  

Anonymkode: 958d7...c5c

AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor menn? Hvorfor? Det ser bare latterlig ut! Dere bygger overarmsmuskler større enn lårene mine, og ser til slutt ut som en dinosaur med musklene der. Det ser ikke bra ut. Hvorfor gjør dere dette? Jeg likte en, men da jeg så han og de svære musklene ble jeg bare turnedoff. Det er ikke pent. Ikke naturlig. 

Tror du trenger å poste noen bilder med eksempler slik at noen kan forstå noe som helst.

Er det dette du mener? Han her har brukt deler av livet på styrketrening.

BT.jpg

Anonymkode: 86512...c98

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du trenger å poste noen bilder med eksempler slik at noen kan forstå noe som helst.

Er det dette du mener? Han her har brukt deler av livet på styrketrening.

BT.jpg

Klokov :hjerter:

Anonymkode: 6ab7f...5c8

Skrevet

fatter heller ikke hvorfor store muskler er en greie. Synes et atletisk uttrykk holder i massevis der muskler er definerte, men at de er innenfor en relativt normal grense i samsvar med relativt lav fettprosent. Trenger ikke noe særlig mer muskler enn f.eks Cristiano Ronaldo for at det skal være hensiktsmessig.

Skrevet

Jeg synes muskler er stygt. Er så takknemlig for at jeg har en god, rund og myk mann. Det er så mye bedre å klemme på en slik enn å klemme på en kropp som sikkert kjennes ut som steiner.

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Klokov :hjerter:

Anonymkode: 6ab7f...5c8

nei

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

nei

.. Brad Thorn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...