Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2005 #1 Skrevet 25. april 2005 Har så lyst til å dra til Egypt en gang like før jul. Hvilke reiseselskap annbefalles, hvor bør vi reise, hva bør vi få med oss etc. Noen som har vært der og kan hjelpe til med noen tips?
Gjest Aloha Skrevet 26. april 2005 #2 Skrevet 26. april 2005 Egypt er helt fantastisk! Mange muligheter: Bade/snorkleferie i Sharm El Sheikh, evnt i Hurghada området hvor utfluktsmulighetene er enda bedre. Ikke gå glipp av en 2 dagers tur til Luxor! Det var en opplevelse. Det er veldig rimelig der og godt, tørt ørkenklima. Alle de største turoperatørene i Norge har Egypt på programmet, ring til et reisebyrå så får du snakke med en som har oversikten.
sixx Skrevet 26. april 2005 #3 Skrevet 26. april 2005 Har så lyst til å dra til Egypt en gang like før jul. Hvilke reiseselskap annbefalles, hvor bør vi reise, hva bør vi få med oss etc. Noen som har vært der og kan hjelpe til med noen tips? Det er nesten umulig å komme med noen råd hvis du ikke skriver litt om hvordan type ferie du ønsker. Vil dere f.eks. bo i turistghettoer...som Hurghada......eller vil dere oppleve landet litt mer som det er?
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2005 #4 Skrevet 26. april 2005 Kilroy kan anbefales. Billig, og mange opplevelsesreiser til Egypt. :-)
Karianne Skrevet 28. april 2005 #5 Skrevet 28. april 2005 Pass på at du får et hotell nær sjøen, hvis du er interessert i snorkling. Så kan du bare tasse uti sjøen og snorkle i vei. Anbefales!
nyibyen Skrevet 28. april 2005 #6 Skrevet 28. april 2005 Jeg reiste til Sharm med Pyramidene. Kjempeferie!! Flotte hotellrom (uspesifisert), været var fantastisk, utrolig flott å bade når korallfiskene kommer og svømmer rundt deg i alle sine farger... billig å ta drosje selv lange avstander, så man får sett seg om. Men jeg er ingen charter-person, så det eneste jeg deltok på var felles-bussreisen fra og til flyplassen. sukk...jeg vil tilbake!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå