AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #1 Del Skrevet 14. mai 2019 Jeg har en amerikanskimportert e-golf, og det ser ikke ut til at hurtigladerne i Stavanger passer i min bil. Noen som kjenner til problemet? Anonymkode: aa792...a8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #2 Del Skrevet 14. mai 2019 Fordi de er amerikansk. Anonymkode: 4326e...794 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #3 Del Skrevet 15. mai 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi de er amerikansk. Anonymkode: 4326e...794 Fantastisk hjelpefult, innsiktsrik, velformulert argument som sannelig hjelper TS. Anonymkode: cea0e...60e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #4 Del Skrevet 15. mai 2019 På 14.5.2019 den 7.51, AnonymBruker skrev: Jeg har en amerikanskimportert e-golf, og det ser ikke ut til at hurtigladerne i Stavanger passer i min bil. Noen som kjenner til problemet? Anonymkode: aa792...a8f Det finnes enda å få kjøpt biler med et hull, hvor du fyller drivstoff gjennom. De finnes i hopetall selv i USA enda også, og vil være med i veldig mange år. Anonymkode: ccc6d...b7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #5 Del Skrevet 15. mai 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Fantastisk hjelpefult, innsiktsrik, velformulert argument som sannelig hjelper TS. Anonymkode: cea0e...60e Vil si det Norske hurtigladere passer ikke til den siden den er american. Trolololol Anonymkode: 4326e...794 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #6 Del Skrevet 15. mai 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Fantastisk hjelpefult, innsiktsrik, velformulert argument som sannelig hjelper TS. Anonymkode: cea0e...60e Det stemmer jo. Men AB 794 kunne kanskje svart litt mer utfyllende eller lagt med en link. Generelt er det ikke så lurt å kjøpe US import når det gjelder elbil. De gærningene som kjøpte US import model 3 f.eks, kan heller ikke benytte seg av superlading i Norge (eller Europa), siden superladekontakten er helt annerledes i USA enn i Europa. Anonymkode: a3c66...b66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå