Jump to content
Dr. Ops

Sarkasme-tråden

Recommended Posts

Chantielle

Åhh..jeg bare elsker de svært få og sjeldne uføre-trådene som er på KG. De er bare så fantastisk informative og saklige.

Fortsetter under...

Dr. Ops
42 minutter siden, Chantielle skrev:

Åhh..jeg bare elsker de svært få og sjeldne uføre-trådene som er på KG. De er bare så fantastisk informative og saklige.

De mest fantastisk konstruktive trådene, sånne trenger vi mer av.

FrankDrebin
5 timer siden, Dr. Ops skrev:

Alle skapninger velkomne! Viktig med gjestfrihet, spesielt for sånne små nusselige :Nikke:

Nettopp, så det er viktig å drøye den litt med å tømme komposten, her skal ingen søte små insekter sulte. :)

5 timer siden, Luna Llena skrev:

Det er ikke noe mer avslappende enn insekter som surrer rundt hodet.....

Absolutt, det slår meditering når som helst. 

Dr. Ops

For en kjempefin dag dette ble. 

MortenMinstelønn
Posted (edited)

Siste talibaneren jeg så ble bare sååå utrolig glad for å se meg!

Edit. Eller dette ble litt feil på grunnlovsdagen,. Eller dette ble bare så utrolig perfekt på grunnlovsdagen

Edited by MortenMinstelønn

fjærestein

Jeg gleeeder meg til sommeren og sol, skyfritt og potensielt 30 varme, i uker og mnder😁😁😁😁😁🤢

Annonse

MortenMinstelønn
1 minutt siden, fjærestein skrev:

Jeg gleeeder meg til sommeren og sol, skyfritt og potensielt 30 varme, i uker og mnder😁😁😁😁😁🤢

Flytt til Oslo så er ikke dette sarkastisk. Vi er bare så utrolig glad i nordlendinger som forteller oss hvor pysete vi er.

fjærestein
1 minutt siden, MortenMinstelønn skrev:

Flytt til Oslo så er ikke dette sarkastisk. Vi er bare så utrolig glad i nordlendinger som forteller oss hvor pysete vi er.

❤️Elsker folk som vet hvor jeg bor eller ikke bor utfra ett innlegg som ikke nevner det ❤️❤️

MortenMinstelønn
1 minutt siden, fjærestein skrev:

❤️Elsker folk som vet hvor jeg bor eller ikke bor utfra ett innlegg som ikke nevner det ❤️❤️

Synes det er så fint med folk som kommenterer negativt til det jeg skriver. Så inspirerende. ❤️

Lexii

Elsker å oversarkasme en annens sarkasme. Når de flipper over til å bli sinna, så vet du at du er Queen.

fjærestein
1 minutt siden, MortenMinstelønn skrev:

Synes det er så fint med folk som kommenterer negativt til det jeg skriver. Så inspirerende. ❤️

Takk😄👍

fjærestein

Meeen fra det ene til det andre. 

Gleder meg så veldig til å se prinsessa og elskern hennes predike. Skal sitte først på alle show med popkorn. Yes,yes,yes. Unner dem alle penga de får inn. Her gjør de virkelig viktig arbeid. Stå på👍

FrankDrebin

Elsker festglade naboer som spiller musikk (tror det er det det skal forestille iallefall) på et nivå som kan vekke de døde. Mer av det, takk! :biggrin: 

Annonse

fjærestein
Posted (edited)

9 minutter siden, FrankDrebin skrev:

Elsker festglade naboer som spiller musikk (tror det er det det skal forestille iallefall) på et nivå som kan vekke de døde. Mer av det, takk! :biggrin: 

Så enig. Kos når  folk er dritings. Hører dem på verandaen utenfor her nå. Gaulingen er så nydelig når folk har promille😻

Edited by fjærestein
Endringsglede

Puff

Synes det er latterlig utrolig festlig når barna blåser i 17mai fløyter hjemme.

FrankDrebin
48 minutter siden, fjærestein skrev:

Så enig. Kos når  folk er dritings. Hører dem på verandaen utenfor her nå. Gaulingen er så nydelig når folk har promille😻

Ikke sant, fyllesang er en fryd for ørene. :)

Puff

Var veldig lurt å bosette seg landlig med trær, gress og blomster alle steder når en er allergisk mot pollen. Det var en bra avgjørelse! 

Dr. Ops
På 18.5.2019 den 8.57, Puff skrev:

Var veldig lurt å bosette seg landlig med trær, gress og blomster alle steder når en er allergisk mot pollen. Det var en bra avgjørelse! 

Veldig lurt! Så fint og dekorativt pollenstøvet er! 

Dr. Ops

Det er bare så fint vær om dagen! 

Dr. Ops

Jeg bare elsker når noen er vinglete og ikke klarer å bestemme seg! Spenningen lenge leve...