Gå til innhold

Ødelegger jeg alt nå eller...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg poster denne som AnonymBruker 😀. Jeg har begynt å date en fyr, og lovet meg selv egentlig at jeg skulle vente med sex for den neste relasjonen jeg skal ha skal jeg vite er seriøs og ikke bare ute etter en ting. Men så da har vi hatt sex, og ja han elsker som en gud, og han gjør meg helt gal og det eneste jeg vil er å ha sex med han, hele tiden, bare han ser på meg liksom. Og jeg vil jo se om det kan vare, men ødelegger denne sexgreia alt nå?, sjelden jeg føler så sterk sexuell kjemi med noen. Eller skal jeg bare la det gå og bli som det blir?

Anonymkode: 29e3c...25a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tror du sex ødelegger? Hvem har fortalt deg det?

Anonymkode: 04395...2c6

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor tror du sex ødelegger? Hvem har fortalt deg det?

At det ødelegger sjansen for et forhold, fordi det eneste man gjør sammen er å holde på som kaniner... 🤭

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

At det ødelegger sjansen for et forhold, fordi det eneste man gjør sammen er å holde på som kaniner... 🤭

Vel, det er veldig dumt å gå inn i et forhold der det eneste man har sammen er sex. Om du ønsker å bli kjent med han bør dere finne på ting sammen, ting som gjør at dere kan prate sammen og bli kjent på et dypere nivå. Man kan absolutt ha sex også, men man bør finne ut om man passer sammen før man involverer seg for mye med noen. Det er vanskeligere å avslutte noe med noen om man er for involvert før man finner ut at man egentlig ikke har særlig mye til felles. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg poster denne som AnonymBruker 😀. Jeg har begynt å date en fyr, og lovet meg selv egentlig at jeg skulle vente med sex for den neste relasjonen jeg skal ha skal jeg vite er seriøs og ikke bare ute etter en ting. Men så da har vi hatt sex, og ja han elsker som en gud, og han gjør meg helt gal og det eneste jeg vil er å ha sex med han, hele tiden, bare han ser på meg liksom. Og jeg vil jo se om det kan vare, men ødelegger denne sexgreia alt nå?, sjelden jeg føler så sterk sexuell kjemi med noen. Eller skal jeg bare la det gå og bli som det blir?

Det kan vi se. Vi er ikke blinde.

Anonymkode: bbea6...a2c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Det kan vi se. Vi er ikke blinde.

Anonymkode: bbea6...a2c

🤪. Jeg trodde folk var blinde her, så feil kan jeg ta gitt... 

AnonymBruker
Skrevet

Det er nok ikke sexen i seg selv som er avgjørende. Det er hvor attraktiv og verdifull han anser deg å være generelt som livspartner. Så du får presentere dine partner-verdier godt. 

Anonymkode: 5739b...792

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...