Gå til innhold

2 kompiser...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså.. Her er problemstillinga:

Har nettopp kommet ut av et voldelig forhold. Endelig! 

Nå i etterkant av bruddet har jeg blitt invitert på helgetur til en felles bekjent av oss i en annen by. Han kaller vi B. 

Har litt lyst å dra, men problemet er bare at jeg har fått en liten crush på en annen fyr som jeg tror er en god kompis av han i den andre byen!! 😅 Han kaller vi R. 

Har ikke gjort noe med noen av de 2!! Bortsett fra å skrive med de begge to. 

Har mest lyst å bli mer kjent med R som jeg har en liten crush på, som også bor i samme by som meg, men jeg lurer på om han styrer med en annen dame.. Enda han skriver masse fint til meg og sier han liker meg, og at han ikke har noen andre.. 

Men er litt redd for han kun holder meg på gress, og jeg da kan takke nei til et annet hyggelig bekjentskap med B enda han bor  i en annen by da.. 

Også er jeg redd for at de 2 snakker sammen. Og så tenker jeg at om R ikke holder på med noen og faktisk er intr i meg, så er jeg redd han mister intr om han skjønner at B har invitert meg til han.. Enda jeg har takket høflig nei til nå... 

Hva bør jeg gjøre? 

Skikkelig 14tis problem! 😅 (men ja vi er alle godt voksne!) 🙈

Anonymkode: 40ab5...17b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Felles bekjent av voldelig eks og deg ville jeg unngått å innlede noe med dersom han har mye kontakt med din voldelige eks. Fordi det kan forårsake trøbbel mot deg fra voldelig eks. Har du anmeldt eksen btw?

Anonymkode: dae47...684

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...