AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #1 Skrevet 13. mai 2019 Har opplevd de 3 siste mnd (da jeg begynte egentlig å legge mer merke til dette) at jeg blør litt ved samme tidspunkt som eggløsning. Hvit utflod og slimete blod.. er dette vanlig? Vært nylig hos legen og tatt prøver (de tar kontakt dersom det er noe) men ventingen dreper meg.. har hatt eggløsning nå i 3 dager. I går kom det litt blod også har det ikke blødd hele dag før nå.. blir litt små bekymret. Har foresten kobberspiral (satt inn ny runde med spiral i november). Noen som opplever det samme? Anonymkode: 2c7ec...2f0
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #3 Skrevet 13. mai 2019 Bør nok sjekkes ja, men blødning rundt eggløsning er den formen for mellomblødning som pleier være uskyldig vet jeg at jeg har lest. Anonymkode: 25334...5b0
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #4 Skrevet 13. mai 2019 Ja, jeg har det som oftest ved hver eggløsning. Anonymkode: 17900...fae
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #5 Skrevet 13. mai 2019 Dog bare en liten stripe/tråd blandet i det typiske seige eggløsningsslimet. Anonymkode: 17900...fae
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #6 Skrevet 13. mai 2019 Jeg har som sagt forrige uke tatt prøve hos legen. Men krysser fingrene for at det ikke er noe Anonymkode: 2c7ec...2f0
sommerfugla Skrevet 7. januar 2020 #7 Skrevet 7. januar 2020 Hei TS, Ser det er en stund siden du skrev dette innlegget. Hva viste testene, var det normalt? Fikk du det igjen? Vil bare høre da dette er min andre mnd på rad med blødning(brun utflod), er usikker om det er når jeg har EL, eller om det er rett etter EL. Håper det gikk bra med deg. Gjerne skriv om det er noen andre her som har opplevd det samme. Hilsen en prøver
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå