Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

prøv å ignorer brukernavnet ahaha... liksom what ikke spør engang

Hei:) jeg er 18 år btw. jeg driver å holder på med en fyr som jeg liker utrolig godt, meen tror vi snart skal ta det et steg videre. Jeg er ikke så sykt selvsikker derfor liker jeg best å ha sex godt beruset hehe;)) jeg har brukt mensen som unnskyldning i over en uke så jaa.. jeg skal ihvertfall til han imårgen å gruer meg litt fordi jeg har for det første ikke hatt sex på veldig lenge (7 måneder aha). jeg har heller ikkje kjent han så lenge, kanskje sann 1 måned å vi begynnte å henge sann for 2 uker siden, ting har gått litt fort. 

så har dere noen tips til meg nå som jeg har fått ny sexpartner? hva forventere dere menn første gang? å hva syntes dere menn er for lenge å vente på sex når dere begynner å date en ny dame?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

La han ta styringen, og følg dine egne grenser. Hilsen mann.

Anonymkode: 9f922...004

Skrevet

joda får håpe han gjør det da haha, noen andre som har noe bra å komme med ?

AnonymBruker
Skrevet

Tråden din kommer til å bli stengt grunnet manglende trådtittel.

Anonymkode: 7fdab...7c8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig viktig at du faktisk vil ha sex og føler deg klar for det nå. Om ikke så er det faktisk ikke farlig å si at du trenger tid på å bli trygg på han først. 

Ting skjer naturlig selv om du ikke har hatt sex med noen på en stund. Det er instinktivt. Stol på det. 

Anonymkode: cfa54...0cd

AnonymBruker
Skrevet

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler kan stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Anonymkode: 1b6ce...b6e

Skrevet

Vil du i det hele tatt ligge med han? Du sier du gruver deg.

Om du skal ligge med han, ikke drikk deg fra sans og samling, vær i stand til å kunne si nei om han skulle trø over din grense.

Generelle tips til sex med en person for første gang:

• Vær ærlig (si at du er nervøs, på at det er lenge siden sist)
  • Vær edru
  • Si ifra om noe går over grensa
  • Kos deg!
  • Liker 1
Skrevet

Hei trådstarter! 

Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Mvh Perelandra, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...