AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #1 Skrevet 13. mai 2019 Jeg har fått en sti på øyet. Ekkelt, vondt og stygt.. Har fått øyedråper og øyesalve hos legen, så det ordner seg sikkert. Men det jeg kom til å tenke på, er om hva om det går hull på den når jeg sover? Og renner ut masse gørr, sånn at jeg får det i øyet og andre steder? Det kan jo skape infeksjoner andre steder også. Noen andre som har hatt sti på øyet? Anonymkode: b6c51...21d
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #2 Skrevet 13. mai 2019 Tusen ganger. Det går vel over av seg selv? Anonymkode: de32c...710
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #4 Skrevet 13. mai 2019 Har fått sti på øyet mange ganger og har ikke hatt behov for medisiner fra legen for det. Det er ikke en abcess, så den sprekker ikke. Den bare går over av seg selv. Anonymkode: cb312...e18
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #5 Skrevet 13. mai 2019 Jeg hadde det for en liten stund siden. Men det kom aldri ut noe væske. Hevelsen gikk bare ned etterhvert. Anonymkode: c50d3...57a
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #6 Skrevet 13. mai 2019 Hadde nok avventet legetime, men jeg håpet på å kunne sminke meg på 17.mai 😅 Det er en tydelig gul prikk på den, som ved en kvise, så ser for meg at den vil sprekke etterhvert? Anonymkode: b6c51...21d
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #7 Skrevet 13. mai 2019 Alle har vel hatt sti på øyet. Bare pass på å vaske hendene godt. For det smitter fort over på det andre øyet. Anonymkode: 8deae...34f
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #8 Skrevet 13. mai 2019 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fått en sti på øyet. Ekkelt, vondt og stygt.. Har fått øyedråper og øyesalve hos legen, så det ordner seg sikkert. Men det jeg kom til å tenke på, er om hva om det går hull på den når jeg sover? Og renner ut masse gørr, sånn at jeg får det i øyet og andre steder? Det kan jo skape infeksjoner andre steder også. Noen andre som har hatt sti på øyet? Anonymkode: b6c51...21d Jeg fikk en sti på øyet for ti år siden og den er der fortsatt....kjenner den ikke lengre. Har ikke tatt det opp med legen 🙊Burde eg kanskje det? Anonymkode: 3cd27...2ff 1
aiba Skrevet 13. mai 2019 #9 Skrevet 13. mai 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde nok avventet legetime, men jeg håpet på å kunne sminke meg på 17.mai 😅 Det er en tydelig gul prikk på den, som ved en kvise, så ser for meg at den vil sprekke etterhvert? Anonymkode: b6c51...21d Tror ikke den sprekker, men mere tørker inn
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå