Gå til innhold

Han bruker meg bare


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en kompis, som det første året faktisk var en god venn for meg. Men fra i høst så har jeg hatt en vanskelig situasjon, der jeg pratet med han, og han var virkelig en god støtte for meg. Helt til det gikk for langt, å han fikk meg med til sengs. Etter det så har han virkelig bare ignorert meg. Jeg vil ikke si at jeg har hatt følelser for han, men i denne vanskelige perioden min ble jeg jo ganske lei meg fordi jeg ofte gikk til han når jeg trengte noen å snakke med. Jeg hadde et sinne over han i flere uker pga dette.

For ikke så lenge siden mistet jeg motet igjen da han spurte om å møtes. Den første delen av dagen var han en så god venn å spurte om det gikk bra å hvordan det hadde gått siden sist, helt til vi igjen havnet til sengs. Han har hele tiden visst hvor sårbar jeg har vært når jeg har hatt det vanskelig. 

Men greia er, at jeg bare har lyst å si rett ut hva jeg mener om dette til han. Men jeg vet virkelig ikke hvordan jeg skal gå fram. Skal ikke se bort fra at det blir flere sånne perioder igjen der jeg går rett i fella, før vi ligger sammen igjen å han gir blanke faen etter det. Jeg savner den kompisen jeg en gang hadde, og ja, jeg erkjenner at det var en stor tabbe av meg den andre gangen det skjedde, da jeg bare visste at det ville skje. Hvordan skal jeg gå frem å forklare hvordan jeg har det?

Anonymkode: 4ffb8...2a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kutt han ut. Ikke svar når han kontakter deg - eller benytt anledningen da til å si at det han gjør ikke funker for deg. Si at du ikke har behov for en sengekamerat i ny og ne,  men at du vil ha en ordentlig venn. Ta makten tilbake og gjør hva DU vil! Og husk: du skylder han ingenting.  Du fortjener en venn som er der for deg når du trenger det, ikke en som vil dyppe pennen sin i blekkhuset når han selv vil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh! Ikke gå ril sengs med han da! Eier du ikke selvkontroll?!

Anonymkode: 5b81c...f9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...