Gå til innhold

17. Mai kom litt for tidlig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har gått fra nedre sjikte normalvektig til overvektig (nesten fedme) på to år, etter at jeg satte inn P-staven og matlysten økte uten at jeg la nevneverdig merke til det (trodde at jeg spiste som før).

Innså dette først i høst, og startet å gå ned i vekt, sakte men sikkert. Nå siden januar har jeg gått ned 1-0,5 kg i uken, og har gått ned mange cm (har ikke målebånd men ser det veldig godt bare i speilet) - men i går fant jeg ut at jeg nok skulle hatt en måned til for å komme meg inn i bunaden! Det GÅR å lukke den, men den er ganske sprengt da.

Jeg måler som sagt ikke, så jeg vet ikke hvor mye det er normalt å gå ned i midjemål, men tror dere det er mulig å gå ned 1-2 cm i midjemål før fredag?

Skal sies at jeg hadde spist et stort måltid før jeg prøvde den på, så det var kanskje 0.5 cm på det.

Det er så utrolig kjipt, har lengtet etter å endelig få gått med den igjen. Fikk ikke brukt den i fjor ettersom jeg ikke hadde skjorte, så jeg hadde virkelig gledet meg til å bruke den i år.

Jeg har en reservekjole i tilfelle, men jeg har lyst til å prøve!

Har noen noen tips? Hjelper det f.eks. å gå ned i vannvekt? I akkurat denne situasjonen her tar jeg gjerne imot tips om kortvarige løsninger så lenge det funker 😬

Anonymkode: 19bc7...cdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hold deg unna karbohydrater og salt frem til fredag. Dette binder væske og gjør deg mer "oppblåst". 

Anonymkode: e6e70...28f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.5.2019 den 8.36, AnonymBruker skrev:

Hold deg unna karbohydrater og salt frem til fredag. Dette binder væske og gjør deg mer "oppblåst". 

Anonymkode: e6e70...28f

Tusen takk for tips! Jeg har gjort dette hver dag siden jeg postet innlegget nå, og var litt redd fordi jeg ikke har holdt meg helt unna, men spist veldig lite karbohydrater. Prøvde bunaden nå, og den sitter perfekt! Har til og med en cm til overs 🤗

Da blir det bunad på 17. mai!

Anonymkode: 19bc7...cdf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...