Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det «flørting» eller tegn på interesse at noen titter på en ofte? Stadig øyekontakt..

Anonymkode: b65a3...7f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det «flørting» eller tegn på interesse at noen titter på en ofte? Stadig øyekontakt..

Kan være det, ikke nødvendigvis. Jeg ser alltid de jeg snakker med i øynene, og viker ikke med blikket uansett. Det viser at jeg følger med og er genuint interessert i det personen kommer med. I stedet for å se alle andre steder. Dette krever øving og en sterk personlighet. Det betyr ikke at jeg nødvendigvis flørter med vedkommende. Når jeg gjør det, følger jeg ofte opp med et smil i tillegg. Men du verden så effektivt dette er, du får en enorm respekt som person når du tørr å se andre mennesker i øynene og ikke vike vekk med blikket ditt. Når man ikke flørter så kan man "nikk" for å vise at man hører på innholdet i det personen sier, og at man forstår det. Men husk at det er en enorm forskjell på å holde blikkkontakt der det passer seg, og det å stirre på personer.

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan være så mangt. Men har han eller hun utvidede pupiller så er det flørting.

AnonymBruker
Skrevet

Mener ikke i samtaler. Men på tvers av rommet i ulike situasjoner feks 

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener ikke i samtaler. Men på tvers av rommet i ulike situasjoner feks 

Personen er jo interessert i et eller annet ved deg. Kanskje du er kjekk og søker kontakt, eller du ser rar ut, nysgjerrig på hva slags type du er, kanskje du ser sprø ut og dermed interessant, har du tatoveringer så sjekker hun ut bad boyen i rommet, du har en genser hun synes er kul, kanskje hun lurer på hva i hælvete DU gjør der. Hvem vet, det er helt umulig å si.

Skrevet

Interesse ja, at de virkelig vil noe; trenger det ikke være. Men prat med personen så finner du ut etter hvert om det kan eskalere.

AnonymBruker
Skrevet

Umulig å vite. Kan bety alt mulig. Kvinner forstår ikke engang seg selv.

Anonymkode: 1e962...e08

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nyskjerrighet eller interesse. Hvis de rødmer, oppfører seg svært rart, går i den dør eller tilsvarende om du ser tilbake øker sjansen for at det ligger alvor bak!

Anonymkode: db7da...d3d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...