Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor går grensen mellom å flørte med noen og bare å være hyggelig? Er flørt noe man kun bruker for å vise at man er interessert, for å ta initiativ til noe mer, eller kan det også være et krydder i hverdagen? Flørter dere bare med dem dere er interessert i, eller flørter dere også for flørtens skyld? Er det noen som flørter selv om dere er i et forhold og ikke har noen planer om å være utro? Skjønner dere alltid når noen flørter med dere? Har det hendt at dere har misforstått og trodd noen flørtet når de bare mente å være hyggelig? 

Anonymkode: 11f39...bf7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Flørt er herlig og man burde flørte mer. Da snakker jeg om hverdagsflørten. Flørten for flørtens skyld. De litt tilslørte kommentarene og gestene. 

Jeg flørter mye og setter pris på å bli flørtet tilbake med. Snakker om hverdagsflørten nå. Er gift. Mannen flørter med andre også, noe jeg bare syns er hyggelig.

Jeg flørter ikke fordi jeg er interessert i motparten, det blir en helt annen type flørt. 

Jeg skiller fint mellom de ulike typene flørt. Opplever innimellom flørt for interessen sin del og. Smigrende den da, men besvarer den aldri med noe annet enn å være vanlig hyggelig tilbake. Opplever og innimellom menn som misforstår hverdagsflørten. Og, ikke minst, menn med partnere som helt tydelig ikke liker at noen hverdagsflørter med mannen deres 🙊🤣

Anonymkode: 97724...40e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...