Gå til innhold

Hvorfor fortjener jeg dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nylig fikk jeg vite at jeg ikke ble invitert på et middagsbesøk med alle mine andre kolleger. Jeg jobber på en restaurant med mange jenter. Alle er ganske useriøse, sladrete og de baksnakker alle. Dette fikk jeg vite ved at de la ut bilder fra kvelden i en felleschat. 

Hendelsen er selvsagt sårende, men det som gjør det verre er at jeg stadig opplever dette. Altså jenter som ditcher meg, gjenger som baksnakker/ sprer rykter eller generelt jenter som ikke vil ha noe med meg å gjøre.

Jeg har hatt ei nær venninne som har vært innlogget på facebooken min i ett år. I ettertid har hun innrømt at hun ønsket å følge med på meldingene jeg fikk fra gutter. (Jeg har aldri vært guttegal, men lett fått oppmerksomhet og liker mennesker). Flere jenter har ditchet meg etter lang tid med god kontakt. Andre virker ikke å være interessert etter at vi har pratet.

Men jeg får også venninner jeg klikker sykt godt med. Dette er genuine vennskap. Selvfølgelig setter jeg stor pris på dem, men jeg forstår likevel ikke hvorfor jeg fortjener et flertall som ditcher, baksnakker og er direkte stygge. 

Jeg har veldig mye selvinnsikt, og liker godt å jobbe med meg selv. Derfor skulle jeg gjerne jobbet med meg selv for å endre på slike tilfeller. Dessverre så har jeg opplevd dette i mange år og ikke funnet ut hvordan jeg kan endre på dette.

I tillegg har jeg en kjæreste som heller ikke forstår. Familien min forstår heller ikke, men poengterer heller alltid med at dette er sjalusi samtidig som jeg er litt "lett å ta". Dette ettersom jeg framstår usikker, men jeg skjønner ikke at det skal være grunnen til at jeg tråkkes på heeele tiden???

Jeg liker genuint mennesker, liker å bry meg om andre og retter fokuset på andre heller enn meg selv. Jeg er ikke så flink til å prate om meg selv, men jeg byr på meg selv og viser at jeg bryr meg. Videre er jeg positiv, og føler jeg sprer mye glede. Jeg baksnakker ikke. Fra tidligere har jeg fått veldig mye skryt for personligheten min, både at jeg er kul og morsom. Kjæresten mener jeg er den morsomste han har møtt, og han har mange venner. 

Har noen her inne liknende erfaringer? Kanskje erfaringer med at usikkerheten deres gjør at andre lett tråkker på dere? Hvorfor må jeg oppleve dette? Og spesielt også når kolleger ditcher meg?? Jeg forstår virkelig ikke hvorfor jeg fortjener dette? 

(Vær så snill å ikke trekke inn janteloven)

Anonymkode: ca816...674

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det jeg reagerer på er HVORFOR du har latt en vennine være innlogget på din Facebook. Sannsynligvis har hun gått rundt og sladrer til alle hva som står på meldinger. Hadde ikke forundret meg om hun har tatt bilde av meldinger og vist til andre av det de du har chattet med. 

Anonymkode: 933c0...9f5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Selvfølgelig så visste jeg ikke om dette før etter noen år. Hadde aldri latt henne vært inne.

Anonymkode: ca816...674

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har endret passordet...

Anonymkode: fe8f6...2b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun har snoket uten at du vil eller vet det på Facebooken din kan du anmelde henne. Det likestilles med å åpne andres brev.

Anonymkode: e5518...f57

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Dette er lenge siden, selvfølgelig har jeg endret passord. Dette var kun et eksempel på flere rare episoder jeg har opplevd.

Absolutt, jeg er helt enig med deg. Jeg burde ha anmeldt det, men jeg turte ikke og lot henne gå. Angrer i dag. 

Anonymkode: ca816...674

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...