Gå til innhold

Får du vaginal orgasme?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis ja; har du «alltid» fått det?

Noen triks? 🤔

Er 34 år og har supergod sex med partneren min. Får ALLTID orgasme, men har aldri fått det vaginalt. Det er veldig godt når han fingrer meg samtidig med at han slikker, men det er klitoris som gets me going liksom.

Anonymkode: 30162...085

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, aldri fått.

Anonymkode: 8c260...4de

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: e5dec...b38

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

2 ganger i livet ellers kun klitoris. Aner ikke hvordan det skjedde dessverre.

Anonymkode: 942c8...0c7

AnonymBruker
Skrevet

Av og til ja

Anonymkode: f5982...451

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg kommer lettest med klitoris men også vaginalt. 

Vet ikke om jeg har noen triks, regner med du kjenner til g-punktet og hvor det ligger og at det hjelper at han bøyer fingrene oppover og gjør "kom her"-bevegelsen. 

Ved penetrering får jeg det lettest når jeg ligger flatt på magen med beina samlet imens han tar meg bakfra. 

Anonymkode: d1c1b...eba

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skjer av og til i misjonær etter klitoris-orgasme. Men ikke alltid. Er det mulig å lære?

Anonymkode: 6cf4b...f45

AnonymBruker
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: aef89...d7f

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg trenger stimuli av g-punktet for å komme ganske kjapt. 

Har fått klitorisorgasme siden jeg var barn, men vaginal orgasme begynte jeg å få da jeg ble sammen med x-en min da jeg var 18. 

Anonymkode: 3da05...1fc

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det. For de som har hatt det, hvordan føles det i forhold til klitorisorgasme? Og skjer det bare ved stimuli av G-punktet?

Anonymkode: efa2d...4a2

• Liker 1
Skrevet

De aller fleste gangene har jeg fått det til, som jeg kan huske 🙈Lenge siden sist 🙄

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men ikke alltid. Det tok over 10 år før jeg fikk det for første gang. 

Anonymkode: 94fb7...438

Skrevet

Jeg har aldri opplevd det.

• Liker 4
Gjest MizBiz
Skrevet

ja, men ikke før midten av 30-årene. nå får jeg det mer eller hver gang vi har sex.

Skrevet

Får det av og til - men aner ikke hvorfor. Klitorisorgasme er mye sterkere og bedre da, vil helst ha det 😅

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Ja alltid, hver gang, veldig fort. Penetrering er mye deiligere enn klitoris alene, men begge funker fjell. Fikk ikke vaginal orgasme før jeg ble voksen og når jeg først fikk det til engang, kom de alltid. Jeg er heldig , men kommer veldig fort og klarer ikke å holde igjen.

Skrevet

Jeg får det nesten aldri.

Skrevet

Jeg har ei venninne som ikke fikk vaginal orgasme når hun var yngre, ca 20-årene. Det var ingen lett oppgave, vi leste artikler fra Aktuell Rapport og Cats, vi prøvde med forskjellige avslappningmetoder, viberatoer og dildoer. Vi prøvde i ca 2 måneder og hun gav nesten opp. Vi skulle egentlig på et diskotek, men vi stoppet opp i en park for å tisse bak noen busker. Kom hit å ta meg hvisket hun og lo...hun syntes det var så pirrende å høre mennesker samtidig. Jeg løftet henne opp og dro trusa til side, å begynte veldig veldig langsomt. Jeg la merke til at hun var våtere enn normalt, hun holdt meg rundt nakken og stirret meg i øynene. Vi hørte noen nærme oss, men de gikk forbi. Hun kysset meg på halsen og småbet, i mens jeg kjente tydelige 8-9 sammentrekninger. Jeg satte henne ned og lirket på oss buksene, mens hun fortsatt og kysset meg. Jeg glemmer aldri det vakre smilet hennes, da hun så opp på meg, herregud for en rus. Vi trenger ingen øl nå sa hun, vi trenger en burger og så drar vi tilbake til hybelen min, for du kom jo ikke? lo hun.

Jeg prøvde å få henne til å komme med vaginal penetrering senere, men hun kom bare når jeg gjorde to-finger "kom hit" bevegelser på henne. Vi konkluderte det med at hvis man prøver for hardt og ikke greier å slappe av, uteblir den. Men hvis vi gikk for mere risikable og pirrende metoder, kom hun lettere. Etter mange hærlige stunder på hybelen og i public, kom hun også ved vaginal penetrering før skoleslutt 🤫❤️

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Damen min får det hver gang, mange ganger.

Anonymkode: 3ec1e...41b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...