AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #1 Skrevet 12. mai 2019 Er det noen andre her som har blitt forlatt av kone/mann pga legning? Min kjæreste og kone har vært sammen i 7 år, gift i 1,5 år. Vi har to barn sammen. Forholdet vårt har hatt et par store knekk (hun har vært usikker på oss i starten og i midten av forholdet), men vi fikk en opptur for noen år siden. Da fikk vi barn og giftet oss. Småbarnsfasen har vært ødeleggende for oss. Vi har ikke vært særlig snille mot hverandre, og jeg har vært klar over at vi har hatt en del å ordne opp i for å få det bra igjen. Jeg lot det bare være og tenkte å ta litt tak når den verste tiden med lite søvn og styr hadde gitt seg, men nå er det for sent. Hun har blitt forelsket i en dame og ønsker seg ut av forholdet. Hun sier at hun ikke syns vi har det bra sammen, og at hun med sin nye forelskelse kjenner på alt som hun har savnet lenge. Hun har ikke vært utro, men hun er brutalt ærlig på at hun elsker en annen. Det gjør vondt at hun har forelsket seg i en dame. Selv sier hun at hun ikke har følt seg lesbisk, men at hun er forelsket i personligheten. Hvordan skal jeg forholde meg til alt dette? Er det for sent for meg å fikse opp i forholdet? Anonymkode: 7f792...d13
Rotemor Skrevet 13. mai 2019 #2 Skrevet 13. mai 2019 Du får jo ikke reparert forholdet nå når hun har gjort det slutt. Det er utenfor din kontroll. Hadde det vært lettere om hun ble forelsket i en mann??
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #3 Skrevet 13. mai 2019 Når hun sier selv at hun har funnet det hun har lett etter lenge så er det nok dessverre veldig lite du kan gjøre. Anonymkode: cefc7...48a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå