AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #1 Skrevet 12. mai 2019 hvor tidlig i dating fasen er det innafor å invitere henne med hjem? til evt. en tre retters middag? Anonymkode: b34dd...3a5
Duftavsommerregn Skrevet 14. mai 2019 #2 Skrevet 14. mai 2019 På 12.5.2019 den 21.16, AnonymBruker skrev: hvor tidlig i dating fasen er det innafor å invitere henne med hjem? til evt. en tre retters middag? Finnes det noe fasit svar på dette da? Klaffer dere med hverandre kan det skje med en gang, om det ikke gjør det ville jeg truffet vedkommende noen ganger å sett om det utviklet seg til noe. Dame med hjem vil ikke skje før jeg vet at vi klaffer sammen, og aldri før.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #3 Skrevet 14. mai 2019 Vil du noe seriøst så er det kanskje greit å vente til litt uti datingen? Å invitere tidlig hjem, tegner jo på at man er ute etter én ting? Anonymkode: db3c6...d86 1
frubaluba Skrevet 14. mai 2019 #4 Skrevet 14. mai 2019 7 minutter siden, AnonymBruker said: Vil du noe seriøst så er det kanskje greit å vente til litt uti datingen? Å invitere tidlig hjem, tegner jo på at man er ute etter én ting? Anonymkode: db3c6...d86 En jeg datet i vinter inviterte meg på middag hjemme hos seg på 3. daten. Han rørte meg ikke og jeg måtte ta saken i egne hender på neste date😂.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #5 Skrevet 14. mai 2019 konklusjon ved innvitasjon hjem, handler om å berøre hverandre, kysse, elske og nakenhet. Har jeg forstått tankerekken nå? Anonymkode: b34dd...3a5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå