Gå til innhold

Trenger noen trøstende ord!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Drømmemannen slapp bomben i går om at han har fått jobb tilbud i Tyskland( hvor han ikke har utgifter på husleie).Hvor han tjener veldig bra og kan spare for å kjøpe seg hus i hjemlandet. I Norge er alt så dyrt med leie osv.

Han har tidligere sagt han vil bli i Norge og trives veldig bra her. Så fikk litt sjokk! Jeg har kjent han i et år og vi har vært sammen siden feb/mars.

Jeg ble helt satt ut og fortalte han alt, jeg har holdt igjen med å fortelle han at han er drømmemannen osv! Vi snakker lenge hvor jeg lurte på om han kunne bli. 

Forklarte han at jeg kan hjelpe han å skaffe en jobb her jeg bor( han har allerede fast jobb i Norge) hvor han tjener ca det samme som jobben i Tyskland. Sa også til han at huset mitt har er veldig lavt huslån så han kunne spart seg opp masse penger ved å bo med meg. Så kunne vi jobbet sammen om er mål og spart penger til hus i hjemlandet hans.

Han skulle tenke på det.

Jeg har aldri møtt en slik mann, han er bare super på alle måter! Han er den eneste jeg har møtt som jeg vil gifte meg med. 

Jeg har lyst til å foreslå at han kan bo her gratis, men han må betale mat og halve strøm/Internett.

Jeg har også lyst til å si at det går an å være sammen selv om han jobber i Tyskland. 

Eneste jeg ikke klarer er å være bare venn med han, for da kommer jeg alltid til å leve i håpet. Og for hver tlf jeg får kommer alt til å komme tilbake av følelser.....

 

Anonymkode: a914a...460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et alternativ til om du er barnløs eller har store barn er jo å prøve livet i Tyskland sammen etterhvert.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg har lyst til å foreslå at han kan bo her gratis, men han må betale mat og halve strøm/Internett

Anonymkode: a914a...460

Ville ikke gjort det. . Spesielt ikke etter han har fått seg jobb. Er han interessert så er han villig til å dra sin vekt. Ikke la forholdet bli bygd på at han får økonomiske fordeler

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke du foreslå og bli med han til tyskland? Har du noe her i Norge som binder deg eller holder deg igjen.

Bare en tanke, siden du beskriver han som drømmemannen, så må vel det å flytte sammen til Tyskland og være mulig? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Mumeod skrev:

Hvorfor kan ikke du foreslå og bli med han til tyskland? Har du noe her i Norge som binder deg eller holder deg igjen.

Bare en tanke, siden du beskriver han som drømmemannen, så må vel det å flytte sammen til Tyskland og være mulig? 

Jeg har en sønn, men jeg er villig til å flytte til hans hjemland. Uansett så ja for meg hadde jeg flyttet verden rundt for han.

I Tyskland er de bare innleid fra hjemlandet hans, og bor i sånn brakkerigg aktig sånn jeg forsto det. De jobber x antall uker ute og er 1 uke hjemme.

 

snakket med han nå, og det gikk greit. Helt til han ble helt rar på slutten. Helt mutt og svarte «jeg vet ikke» om alt. 

Jeg spurte om vi fortsatt kunne være sammen om han valgte å flytte. Han sa ja til det, men virker ikke som han mente det på en måte.

ts

Anonymkode: a914a...460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Drømmemannen slapp bomben i går om at han har fått jobb tilbud i Tyskland( hvor han ikke har utgifter på husleie).Hvor han tjener veldig bra og kan spare for å kjøpe seg hus i hjemlandet. I Norge er alt så dyrt med leie osv.

Han har tidligere sagt han vil bli i Norge og trives veldig bra her. Så fikk litt sjokk! Jeg har kjent han i et år og vi har vært sammen siden feb/mars.

Jeg ble helt satt ut og fortalte han alt, jeg har holdt igjen med å fortelle han at han er drømmemannen osv! Vi snakker lenge hvor jeg lurte på om han kunne bli. 

Forklarte han at jeg kan hjelpe han å skaffe en jobb her jeg bor( han har allerede fast jobb i Norge) hvor han tjener ca det samme som jobben i Tyskland. Sa også til han at huset mitt har er veldig lavt huslån så han kunne spart seg opp masse penger ved å bo med meg. Så kunne vi jobbet sammen om er mål og spart penger til hus i hjemlandet hans.

Han skulle tenke på det.

Jeg har aldri møtt en slik mann, han er bare super på alle måter! Han er den eneste jeg har møtt som jeg vil gifte meg med. 

Jeg har lyst til å foreslå at han kan bo her gratis, men han må betale mat og halve strøm/Internett.

Jeg har også lyst til å si at det går an å være sammen selv om han jobber i Tyskland. 

Eneste jeg ikke klarer er å være bare venn med han, for da kommer jeg alltid til å leve i håpet. Og for hver tlf jeg får kommer alt til å komme tilbake av følelser.....

 

Anonymkode: a914a...460

tror du trenger trøst fra noen som kjenner deg, det er ikke vits å leve ensomhetsspillet i Norge.

Anonymkode: 005ce...800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ikke ut som om at han har særlig sterke følelser for deg for å være ærlig. Når man virkelig elsker noen spiller det ingen rolle hvor man bor. Når han da velger å flytte langt vekk fra deg må du se at han ikke investerer i forholdet deres. 

Anonymkode: fa26f...4d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ikke ut som om at han har særlig sterke følelser for deg for å være ærlig. Når man virkelig elsker noen spiller det ingen rolle hvor man bor. Når han da velger å flytte langt vekk fra deg må du se at han ikke investerer i forholdet deres. 

Anonymkode: fa26f...4d1

Tror han er mer redd for at han skal stå igjen uten noen ting. Han føler seg som utlendingen i Norge. Han er var visst veldig redd for å miste meg og da stå igjen med ingenting. 

Jeg sa at vi kan jobbe sammen om å kjøpe hus i hjemlandet hans, blir det slutt så er det jeg som står på barbakke.

Han ble veldig lei seg i dag, så det var umulig å få svar fra han. Når han blir skikkelig lei seg blir han helt lost in space. Og umulig å få svar fra. Jeg sa at han var drømmemannen og jeg ville gifte meg med han. Selv om jeg ikke akkurat vil det nå, vet jeg hva jeg hadde svart. 

Tror han tenker veldig mye! Han sa han ikke hadde bestemt seg for noe ang den jobben i Tyskland nå. 

 

Ts

Anonymkode: a914a...460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er hjemlandet hans? Er det så mye billigere for han å bo der? 

Anonymkode: cf751...abf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor er hjemlandet hans? Er det så mye billigere for han å bo der? 

Anonymkode: cf751...abf

Latvia, så ja kjempe forskjell fra Norge. Sjekket jobber der for meg. Og akkurat nå er det flere jobber jeg kan søke der enn her jeg bor. 

Har sett at de har endel regnskapsjobber der. Uten at jeg vet om det er seriøst eller ikke. Er snart ferdig med den utdannelsen.

 

ts

Anonymkode: a914a...460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du flytte til Latvia med sønnen din for en mann?

Anonymkode: e9ea0...156

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal du flytte til Latvia med sønnen din for en mann?

Anonymkode: e9ea0...156

Nja! Har aldri møtt en så bra mann før, som er så stabil osv. Han er også den beste stefaren min sønn kan få. Vil jo egentlig bare at han flytter til meg i stede, eller at jeg flytter til leiligheten han leier i Norge.

Jeg har aldri følt meg hjemme i Norge, alltid ønsket å finne en som kan ta meg «vekk herfra». 

Ts

Anonymkode: a914a...460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nja! Har aldri møtt en så bra mann før, som er så stabil osv. Han er også den beste stefaren min sønn kan få. Vil jo egentlig bare at han flytter til meg i stede, eller at jeg flytter til leiligheten han leier i Norge.

Jeg har aldri følt meg hjemme i Norge, alltid ønsket å finne en som kan ta meg «vekk herfra». 

Ts

Anonymkode: a914a...460

Hva med barnets far?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Vera skrev:

Hva med barnets far?

Han er helt ute av bildet. Har vært alene før barnet ble født og det var ikke slik jeg så for meg at ting skulle bli, men det er et annet tema.

Har vært alene lenge før jeg fant han her, fordi jeg ville være 100% sikker før jeg gikk inn i noe igjen. Og finne en som var stabil og kunne være en bra rollemodell for min sønn også. Ikke at jeg krever at han skal ta seg av min sønn, men han blir jo stepappa uansett.

ts

Anonymkode: a914a...460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke helt ut som han deler samme følelser for deg som du har for han. Det at han er trist nå er bare at han får dårlig samvittighet for å skuffe deg, ikke at han må flytte. Han gleder seg vel. Ikke vær naiv. Hadde han virkelig elsket deg med store bokstaver ville han ikke svart vet ikke til alt. Dette er typisk mannegreie, de fleste mannfolk er sånn.

Anonymkode: f0445...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres ikke helt ut som han deler samme følelser for deg som du har for han. Det at han er trist nå er bare at han får dårlig samvittighet for å skuffe deg, ikke at han må flytte. Han gleder seg vel. Ikke vær naiv. Hadde han virkelig elsket deg med store bokstaver ville han ikke svart vet ikke til alt. Dette er typisk mannegreie, de fleste mannfolk er sånn.

Anonymkode: f0445...0cf

Er enig, men når han blir sånn «blacke ut» svarer han vet ikke til alt pga språk. Det skjer når han blir veldig veldig trist. Det had skjedd før også da han har blitt kjempe trist uten at det har handlet om oss. Så det er en kjent reaksjon.

jeg forsvarer han ikke, men han sa i går at han ikke visste om han skulle ta den jobben i Tyskland da jeg fortalte han alt. Jeg sa jeg likte han så mye at han er den første jeg noen sinne kunne tenkt å gifte meg med.

skal i hvertfall aldri bli sammen med noen igjen!

ts

Anonymkode: a914a...460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det dumt å sende han en melding og spørre om vi kan snakke på tlf når han er ferdig på jobb? 

Han vet aldri når han er ferdig på jobb siden han har kjøre jobb kommer det veldig an på trafikk osv. Så det kan være alt fra 17-19.

Jeg vil ikke vite hva som skjer, og hva jeg skal belage meg på. Og gå på «vent» er ikke morsomt. Ene minuttet går det fint, andre minuttet bare gråter jeg... 

ts

Anonymkode: a914a...460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ringte meg fra jobb i dag, og vi fikk snakket litt. Slik jeg får inntrykk av nå er bare at han er drit redd fordi ting har gått i dass før.

jeg sa at jeg er ikke eksen hans, og han kan ikke sammenligne! Jeg sa at jeg har tro på dette og vet det kommer til å bli kjempe bra! Jeg sa også at han kan ikke vite at det ikke går å bo sammen så lenge man ikke har prøvd! Sa også at det kan gå til helvette, men det kan også vare livet ut! Det er den sjansen han må ta...

Han virker så redd for at ting skal gå i dass, og at han skal stå igjen i Norge med ingenting hvis jeg ombestemmer meg. Vet ikke om det er teit av meg, men jeg har sagt at han kan spare penger til å kjøpe hus i hjemlandet. Så har han noe der og falle tilbake til. Han kan bare leie ut dette huset og så kan vi flytte dit når jeg er ferdig med skole og har fått papirene jeg trenger for å få autorisasjon til å starte firma( 3 år frem i tid).

Vi skulle snakke mer i morgen! Blir gal av å ikke vite! Så skal han reise hjem 17-26, så vi skal møtes helga etter. 

Har ventet i 34 år på å møte en mann som han, som er bra på alle punkter! Verdens peneste, snilleste, den beste sexen ever, har den beste moralen jeg har opplevd, har støttet meg igjennom noe av den vanskeligste tiden i mitt liv. Ingenting kan måle seg mot han igjen!!

Jeg forstår ingenting for han fortsetter å ta kontakt, selv om han virker mye mer trist enn før....

ts

Anonymkode: a914a...460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har på følelser at det er deg som er fantastisk,  følsom,  og kjærlig dame og at han ikke er så perfekt som du tror. 

Det ser ut som han ikke har de riktige følelsene for deg og kommer aldri til å prioritere deg. Og det gjør enormt vondt.

 

Prøv å la han gå.. 

Anonymkode: 8d58d...7f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...