AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #1 Skrevet 12. mai 2019 Hei! Jeg har daten en en liten stund nå, og føler liksom ikke vi kommer oss noe videre fra der hvor vi er.. Jeg føler vi mangler den seksuelle parten. Ikke fordi vi ikke vil men fordi vil aldri gjør noe sammen som gir oss muligheten til å være seksuelle.. Føler også jo lenger vi venter med det jo større blir presset og muligheten for dårlig sex. Dere som dater, hvordan skjedde deres første samleie? Må man nødvendigvis sove over for at dette skal være aktuelt og naturlig? Anonymkode: e9e7f...573
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #2 Skrevet 12. mai 2019 Ser at tittelen har skrivefeil og er noe misvisende.. les gjerne teksten for å svare Anonymkode: e9e7f...573
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #3 Skrevet 12. mai 2019 Er dere ikke av og til hjemme hos hverandre? Sitter i sofaen sammen, klår litt på hverandre? Jeg tror ikke at det er så vanlig at man "avtaler" sex ved å avtale at man skal sove over hos hverandre. Det skjer vel som regel ved at man spiser en middag sammen/ser en film sammen alene, og så begynne klåingen/kliningen rett og slett fordi det er litt vanskelig å ikke ta på hverandre.. Anonymkode: 8a988...767 5
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #4 Skrevet 12. mai 2019 Nei man må så absolutt ikke sove. For meg og samboeren startet det med at vi delte ei flaske rødvin en helg og så på film. Det var litt kjølig ute så jeg krøp opp i armkroken hans.. Armkrok førte til mer fysisk kontakt som stryking på armer osv. Til slutt endte det med sex. Anonymkode: a3f3c...ec5 3
stan Skrevet 12. mai 2019 #5 Skrevet 12. mai 2019 Kysser dere? For oss startet det med kyssing. Først et avskjeds kyss. Så gjensyns kyss. Så ble det mer kyssing, og så gikk det slag i slag. Fra første kyss til regelmessig sex gikk det omlag en uke. 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #7 Skrevet 12. mai 2019 Ingen flere svar?😶😶😶 Anonymkode: e9e7f...573
frubaluba Skrevet 12. mai 2019 #8 Skrevet 12. mai 2019 Det skjer naturlig, starter med klåing/klining på 3,4 eller 5 date.. Skjer det ikke da, så skjer det aldri #friendzone🤪😂
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #9 Skrevet 12. mai 2019 Tenningsnøkkel, finnes det? Anonymkode: d8678...3e4 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #10 Skrevet 12. mai 2019 1. hjemmedate 2. Film og sofakos 3. Klining 4. Klåing 5. Sex Anonymkode: 0fdd0...13d 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #11 Skrevet 12. mai 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Ingen flere svar?😶😶😶 Anonymkode: e9e7f...573 Dere sitter sammen i sofaen, ser film. Kanskje du ikke sitter inntil han fra begynnelsen av, men etter hvert havner du i armkroken hans. Så havner f.eks. en av hendene dine på låret hans (først kanskje midlertidig, så mer "permanent"), og om han da liker deg er det kort vei fra en lårhånd til klining og ståpikk. Anonymkode: 8a988...767 1
Sykkelkopp Skrevet 12. mai 2019 #12 Skrevet 12. mai 2019 (endret) Hvor gamle er dere som trenger bruksanvisning på hvordan innlede sex? Uansett, her er forslag Om du er mann Spoiler For meg starter det gjerne med det første kysset som går over i å dytte henne ned i sofaen eller presse henne inntil en vegg mens det eskalerer og jeg begynner å føle meg frem- gradvis- symbolsk og bokstavelig talt med hvor langt hun er komfortabel med å gå. Virker hun ok komfortabel tar jeg av meg tskjorten først.Etter det er de alltid ok med at jeg kler av dem på overkropp og, og begge to ender opp nakne ---->oralsex---> Penis føres så inn i vagina. Her er instruksjoner Spoiler Om du er kvinne (Mer detaljert siden jeg antar du er det) Spoiler Hvis fyren er litt tafatt og ikke gjør noe selv kan du jo selv ta kontroll om du er into sånt. Når dere sitter ved siden av hverandre, kyss kinnet/nakken/munnen, se hvordan han reagerer. God reaksjon ->sett deg på fanget ansikt mot ansikt. Klin, ta så av deg genser og etterhvert BH. Begynn etterhvert å bevege hendene dine rundt om kring, over bryst etc.. så nedover mot skrittet. Merk, og dette er veldig viktig! Ikke begynn rett på å holde rundt bulen lenge. Bare touch såvidt over og slep hånden din vekk igjen. Se reaksjon. God reaksjon -> Du kan bli litt mer håndfast. Etterhvert som du merker ereksjonen - Ta fingrene dine ned mot knappen og hold klar til å kneppe opp. Se ham i øynene og vent et lite øyeblikk til du vet om du har tillatelse. Så tar du penis ut. Etter det burde det være rimelig lett å miste jomfrudommen. Hvordan kan du si at dere aldri gjør noe som gir dere muligheten til å være seksuelle? Er dere aldri alene i et rom? Hvordan kan to seksuelle vesen som liker hverandre ende opp med å ikke ha sex? Trenger ikke rom engang. Endret 12. mai 2019 av Sykkelkopp 2
Thyra Skrevet 12. mai 2019 #13 Skrevet 12. mai 2019 3 timer siden, stan skrev: Kysser dere? For oss startet det med kyssing. Først et avskjeds kyss. Så gjensyns kyss. Så ble det mer kyssing, og så gikk det slag i slag. Fra første kyss til regelmessig sex gikk det omlag en uke. Hvor ofte møttes dere i løpet av den uken?
stan Skrevet 13. mai 2019 #14 Skrevet 13. mai 2019 11 timer siden, Thyra skrev: Hvor ofte møttes dere i løpet av den uken? Tre ganger hjemme og alene, om jeg husker rett. Samt et par ganger til lunsj, der velkomst kryssingen førte til en forventning om mer.
SM30 Skrevet 13. mai 2019 #15 Skrevet 13. mai 2019 12 hours ago, Sykkelkopp said: Hvor gamle er dere som trenger bruksanvisning på hvordan innlede sex? Uansett, her er forslag Om du er mann Hide contents For meg starter det gjerne med det første kysset som går over i å dytte henne ned i sofaen eller presse henne inntil en vegg mens det eskalerer og jeg begynner å føle meg frem- gradvis- symbolsk og bokstavelig talt med hvor langt hun er komfortabel med å gå. Virker hun ok komfortabel tar jeg av meg tskjorten først.Etter det er de alltid ok med at jeg kler av dem på overkropp og, og begge to ender opp nakne ---->oralsex---> Penis føres så inn i vagina. Her er instruksjoner Reveal hidden contents Hmm, syns du gir litt risikable råd her. Jeg ville ikke begynt det første kysset/eskaleringen slik du skisserer, selv om det kan funke liker jeg bedre taktikken hvor dama først er så gira at hun ikke klarer å holde seg unna. Derfor, isteden for å presse henne (bokstavelig talt er det det du gjør) så begynner du med et kyss på kinnet eller i panna dersom dere ligger ved siden av hverandre, så "holder du hodet hennes i hånden" og ser smilende på henne som for å initiere et kyss, etter kysset tar du en pause hvor du stryker på henne og for eksempel tar henne i nakken eller hodebunnen med en fast hånd. Da får hun litt tid på å tenke og her blir hun ofte kåt (dersom hun er interessert) da snur hun seg ofte mot deg og vil ha flere kyss, eller så kaster hun fillene og setter seg på deg. Herfra er det fingring utenpå buksene for en periode får du kan ta av henne buksene og fortsette der så lenge hun er våt nok. Her bør du forsøke å få henne til å komme med mindre hun stresser med PIV - da er det bare å kjøre på.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #16 Skrevet 13. mai 2019 Det jeg tror setter i gang stemningen er litt kosing, kyssing Og klåing Anonymkode: 899d4...606 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #17 Skrevet 13. mai 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har daten en en liten stund nå, og føler liksom ikke vi kommer oss noe videre fra der hvor vi er.. Jeg føler vi mangler den seksuelle parten. Ikke fordi vi ikke vil men fordi vil aldri gjør noe sammen som gir oss muligheten til å være seksuelle.. Føler også jo lenger vi venter med det jo større blir presset og muligheten for dårlig sex. Dere som dater, hvordan skjedde deres første samleie? Må man nødvendigvis sove over for at dette skal være aktuelt og naturlig? Anonymkode: e9e7f...573 Man må jo være alene. Starter med kyssing og så spørre om man har lyst Anonymkode: d0bd1...59a
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #18 Skrevet 14. mai 2019 I de fleste tilfeller hos meg, så har det startet i sofaen når man begynner å kline litt og ting eskalerer seg Fylla har også vært en faktor første gangen med folk jeg har datet tidligere Anonymkode: 86d3b...fb8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå