Gå til innhold

Hvordan bæsjer du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg pleier å la bæsjen skli ut av rompen min uten å presse. Slapper bare av i enden og som regel sklir den ut av seg selv. Gjør dere det også slik? Føler mange presser ut bæsjen. 

Anonymkode: 0350f...05a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan du bare drite i.....

Anonymkode: 7b4a4...55b

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har forstoppelse må du nødvendigvis jobbe litt for det, men ellers er det vel bare å gjøre som du om kroppen fungerer normalt.

Anonymkode: 132d3...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg presser svært sjelden. Jeg sliter mer med diaré og løs avføring enn hard avføring. Man skal jo egentlig ikke trenge å presse. 

Anonymkode: 645c4...6b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis må jeg fise et par ganger, helst med illeluktende fis,  før jeg bestemmer meg å sitte på toalettet. Da holder jeg meg på doskålen slik at jeg ikke faller ned, inn eller noe slik. Da må jeg virkelig presse....so hard som jeg kan inntill bæsjen kommer ut som en propp ut av rompa mi og får jeg en skikkelig plask av toalett vannet på rumpa mi. Også puster jeg...også tørker av svette fra pannen min......

Håper at du fikk svar på spørsmålet ditt. Bare spør hvis du lurer på noe annet om bæsjing....

Anonymkode: 0463d...732

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksploderende 🤣🤣

Anonymkode: 26282...339

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor føler du hva andre gjør på do? 

Anonymkode: 0347d...567

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, så mange rare spørsmål det er på dette forumet! Hvordan man driter, liksom. Jaja. Sikkert noen av klut-fansa her som tørker rassen med klut. 

Anonymkode: 9a6f6...8e5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nesten alltid presse og sitte lenge. Da jeg hadde omgangssyken her om dagen ble det behov for et slikt voldsomt press at det har blødd litt fra tarmåpningen siden.

Anonymkode: 1e483...feb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor føler du hva andre gjør på do? 

Anonymkode: 0347d...567

Hæ? :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan jeg bæsjer? Stort sett med rompa.....

Anonymkode: 14097...246

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp-ned mens jeg suger på en slikkepinne og synger Pål sine høner.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner en som står på huk oppå ringen. Hun kjøper alltid doringer fordi de brekker. 

Anonymkode: dadb4...19f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger fra en grein på et fint tre og driter i elva. 30 meter fra verendaen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man "står på tå" med føttene imens man sitter på do, og lener seg litt forover, så blir det lettere for kroppen å få ut avføringen. Lærte det på kurs en gang, og det funker. Dagen tips haha 😂

Anonymkode: 5f698...20e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man "står på tå" med føttene imens man sitter på do, og lener seg litt forover, så blir det lettere for kroppen å få ut avføringen. Lærte det på kurs en gang, og det funker. Dagen tips haha 😂

Anonymkode: 5f698...20e

Bruker bæsjekrakk jeg. Funker fjell. Nesten som å sitte på huk. Anbefales det også👍🏼

Anonymkode: f1901...b9c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter med føttene godt ut til siden og med knærne inn mot hverandre, er bare tærne mine som er i bakken.Jeg slapper helt av  og trenger ikke å trykke

Endret av barbent
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et spørsmål! Er det så mange måter å gjøre det på da? Oftest skjer det hjemme eller på jobb og da sitter jeg på doen og det er gjort i løpet av et par minutter. Det var det liksom. Hvis jeg må gå på offentlige toaletter (det er sjelden) så setter meg meg ikke nedpå. Hvis jeg på på do når jeg er ute på tur i marka eller på fjellet, finner jeg et skjulested og setter meg på huk og får det gjort. 

Anonymkode: fe987...827

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Menesker er faktisk skapt for å sitte på huk, altså!                  

Anonymkode: a2d05...514

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...