Gå til innhold

Dere damer som er over 1.75

Fremhevede innlegg

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er lavere enn meg, så hadde ikke tenkt på det. Men det er litt "søtt" med små damer som man på en måte må passe litt ekstra på😍

Anonymkode: f4ca3...82b

Det er da ikke en kvinnes høyde som avgjør hvorvidt hun må "passes litt ekstra på" eller ikke.... 

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
22 minutter siden, Thyra skrev:

Da kan man vel si det samme om veldig mange andre som synes at andre ting med utseendet er avgjørende for om du er en god kjæreste eller ikke. De fleste har vel noen utseendepreferanser... 

Joda, man kan ha preferanser - men i min bok, og etter mine verdier, så er det "fantasipreferanser" og så har ikke de noe å si om man møter den man virkelig faller for. Jeg synes nok f.eks at å være skalla ikke står høyest på lista, men jeg dumper ingen ene og alene av den grunn, om jeg faller for en mann. Så, om den eneste grunnen til at guttene TS ønsker seg dumper henne, er fordi hun er "høy", så mener jeg virkelig at hun burde være glad for å slippe unna menn med slike verdisyn.

• Liker 3
Skrevet
12 minutter siden, MollyJones skrev:

Joda, man kan ha preferanser - men i min bok, og etter mine verdier, så er det "fantasipreferanser" og så har ikke de noe å si om man møter den man virkelig faller for. Jeg synes nok f.eks at å være skalla ikke står høyest på lista, men jeg dumper ingen ene og alene av den grunn, om jeg faller for en mann. Så, om den eneste grunnen til at guttene TS ønsker seg dumper henne, er fordi hun er "høy", så mener jeg virkelig at hun burde være glad for å slippe unna menn med slike verdisyn.

Skalla menn er jo ofte veldig flotte, bare de har vett til å barbere bort restene. 

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har dere problemer grunnet høyden? føler menn bare vil ha lave damer på under 1.66. Jeg er selv 1.75 og blir vraket grunnet høyde

Anonymkode: ef31e...f85

Er du sikker på at det er høyden? oppgir de dette som eneste årsak?

Anonymkode: c2e60...06e

Skrevet
3 timer siden, Thyra skrev:

Det er da ikke en kvinnes høyde som avgjør hvorvidt hun må "passes litt ekstra på" eller ikke.... 

Ikke?

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

175 og slank er noe annet enn 175 og litt kraftig. 

Anonymkode: 7a8c5...474

Em, nevnte noen noe om å være kraftig eller slank? Spm gikk vel på høyde ene og alene her.

Anonymkode: d754d...b96

Skrevet

Jeg trodde at menn foretrakk høye kvinner. Er 160 og føler men VIL ha de på 175 og oppover. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 181 og har vel aldri følt meg vraket pga høyden. Men jeg forteller alltid tidlig hvor høy jeg er (ved nettdating) da jeg selv ikke er interessert i at mannene skal være så mye lavere enn meg (har dog vært gift i mange år med en som var 178 cm). Så kanskje er det vel heller jeg som vraker lave menn?

Dater en som er akkurat 2 m nå, og det er luksus altså!😍 Og han er veldig fornøyd med høyden min.😁 Sjelden kost å finne en mann som er så mye høyere enn meg.

Anonymkode: b4daf...1f7

Skrevet

Nei, jeg er høyere enn deg og høyden min har ikke vært noe problem.

Skrevet

Jeg er 178, har ikke opplevd noen problemer der. Har møtt flere menn som er lavere, og det er heller jeg som ikke har ønsket å være sammen med en som er veldig mye lavere enn meg. Han jeg er sammen med nå er også lavere enn meg. 

Skrevet (endret)
På 12.5.2019 den 12.42, AnonymBruker skrev:

Har dere problemer grunnet høyden? føler menn bare vil ha lave damer på under 1.66. Jeg er selv 1.75 og blir vraket grunnet høyde

Det var rart. 175 cm er den perfekte høyden for en kvinne i mitt hode. Jeg er 185.

Endret av MortenMinstelønn
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er lavere enn meg, så hadde ikke tenkt på det. Men det er litt "søtt" med små damer som man på en måte må passe litt ekstra på😍

Anonymkode: f4ca3...82b

Som lav kvinne kan jeg love deg at det ikke finnes noe mer usexy enn menn som liksom skal ta vare på deg og passe på deg. Jeg er lav, ikke dum, jeg er en voksen kvinne, ikke et barn. Jeg ønsker meg en mann som ser på meg som en likeverdig partner, ikke et hjelpeløst lite nek som ikke kan ta vare på meg selv. Mulig det finnes lave kvinner som synes sånt er sjarmerende, men jeg tror kanskje ikke det er noe du bør flagge veldig høyt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, Gent82 skrev:

Ikke?

Jeg vil også bli passet på😢😢 men er for høy til det tydeligvis..

Anonymkode: 95dd2...a25

• Liker 1
Skrevet

Er 1.78 og har kun fått positiv oppmerksomhet for høyden min 😊 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil også bli passet på😢😢 men er for høy til det tydeligvis..

Anonymkode: 95dd2...a25

Selvsagt må du også forsvares, vennen min. :klem:

AnonymBruker
Skrevet
På 12.5.2019 den 12.42, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: ef31e...f85

Absolutt ikke! Jeg er 1.78. I familien er det bare høye folk. Mannen min er 1.90. Null problem.

Anonymkode: 6f795...7b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...