Gå til innhold

har du blitt kontaktet på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

har du blitt kontaktet på facebook av ei som er interessert i deg? ble det date? og ble dere kjærester? 

hadde dere sett hverandre før? hva førte til at han tok kontakt med deg? hvordan visste han at du var singel? hvor langt bodde dere fra hverandre?

hvor lenge etter meldingen på facebook ble det date?

er du glad du sa ja? 

Anonymkode: f3f04...1cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eneste som har kontaktet meg er noen prinser fra Nigeria.. Funket dårlig vil jeg si 😂

Anonymkode: 72839...237

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt kontaktet. Bodd i samme by. Vært flere stk. Grøss. No more. Bare problemer 

Anonymkode: fb759...474

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt kontaktet noen ganger på Facebook og de var en smule creepy/rare, men ser egentlig ikke negativt på det å ta kontakt med noen på Facebook. Jeg har gjort det selv et par ganger. De jeg tok kontakt med, syns det var hyggelig at jeg gjorde det. Møtte han ene, men det ble ingenting ut av det. Men jeg angrer ikke på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt kontaktet av «amerikanske soldater « og noen viggo - venneløs - typer. Aldri opplevd noen normale som tar kontakt.

Anonymkode: aed5a...222

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt kontakta av noen som hadde søkt meg opp etter å ha sett tinder-profilen min, som jeg ikke hadde matcha med. Følte det ubehagelig og invaderende. 

Anonymkode: 9b522...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Blitt kontakta av noen som hadde søkt meg opp etter å ha sett tinder-profilen min, som jeg ikke hadde matcha med. Følte det ubehagelig og invaderende. 

Anonymkode: 9b522...1cb

De jeg tok kontakt med hadde jeg allerede matchet med, men mistet kontakten med pga at jeg avsluttet appene. Og hadde aldri tatt kontakt med noen jeg ikke hadde matchet med eller hatt noen form for kommunikasjon på tidligere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kontaktet et par ganger i uka. Blir aldri noe av noe da jeg ikke er interessert i folk med romantiske motiv.

Anonymkode: 2182e...bc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du de 5-10 mennene som tar kontakt i løpet av minutter hver eneste gang jeg legger ut et plus size-plagg på en av kjøp- og salgsgruppene?

Nei, det blir aldri date, og nei, vi blir ikke kjærester. Bare NEI. 

Anonymkode: b3633...5e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...