AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #1 Skrevet 11. mai 2019 Nå sitter jeg på Happn. Har sett så mange menn og sett de på appen og de likner ikke. Menn bruker filter de,også. I mengder. Og har møtt noen av de. De likner ikke på seg selv engang! Noen har tydeligvis brukt ti år gamle bilder. Noen har redigert bildene så enormt. Og noen har bilder som er for tyve kg siden. Det er så grusomt. Slutt å redigere bildene deres! Og hva er greia med å bruke sepia og også å lage bildene gule?!!! Hva oppnår dere ved å jukse sånn? Får jo helt sjokk når man møtes i virkeligheten... Anonymkode: 684b2...537 7
Teethgrinding Skrevet 11. mai 2019 #2 Skrevet 11. mai 2019 Her gjelder det å bruke sunn fornuft. Menneskene du ser på gata er også de samme menneskene på nettdating. Det er faktisk akkurat de samme menneskene. Hvis de ser bedre ut på bilder enn på gata er det bildene det er noe galt med. Regn med at du skal treffe en helt normalt utseende person. Da blir som regel ikke skuffet. 2
Girlygirl9 Skrevet 11. mai 2019 #3 Skrevet 11. mai 2019 Får du sjokk av at menn du møter ikke er gule? 11
Gjest Mehr Skrevet 11. mai 2019 #4 Skrevet 11. mai 2019 Folk ser gjerne annerledes ut i virkeligheten, men det er jo fordi man velger de beste bildene av seg selv. Og man blir aldri 100% lik seg selv på et bilde. Jada, det finnes de som bruker kjempe gamle bilder, redigerer og legger på flere filter. Men er ikke alle som jukser, og noen er såpass kresne og pirkete at de ikke forstår at man ser litt annerledes ut på bilder... Og de ter greit det. Er ikke vits i å ha for høye forventninger til den man møter. Er tross alt en datingapp.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #5 Skrevet 11. mai 2019 Bilder kan lyve noe vannvittig selv uten at man går inn for å «pynte på sannheten». Jeg synes ofte at de som har 3-4 bilder på Tinder ser helt ulike ut på alle bildene! Anonymkode: b8bd8...add 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #6 Skrevet 11. mai 2019 Se for deg sjokket til menn når de ser en jente uten sminke for første gang og innser at hun er veeldig god på å sminke seg.. Men alt er fake. Anonymkode: 9986a...2fb 4
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #7 Skrevet 11. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Se for deg sjokket til menn når de ser en jente uten sminke for første gang og innser at hun er veeldig god på å sminke seg.. Men alt er fake. Anonymkode: 9986a...2fb Jo men da ser de jo sminket ut til vanlig. En mann som ikke ligner noenting. Hva vil han oppnå? Anonymkode: 684b2...537 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #8 Skrevet 11. mai 2019 Jeg matchet med en på tinder som jeg syntes så veldig søt ut, han hadde flere bilder på tinder som ikke så noe redigert ut, så jeg stolte på at det var sånn han så ut, vi snakket masse og jeg syntes han virket veldig interessant så vi avtalte å møtes og alt sånt... uheldigis så la jeg han ikke til på snapchat før vi hadde avtalt og sånt og det første bildet jeg fikk var en selfie av han. Jeg fikk sjokk. Hele ansiktet hans var fulldekket av grove, store krater kviser og han var likblek og lignet ikke en dritt på de bildene på tinder. Jeg kunne jo ikke brått slutte å snakke med han rett etter der første bildet! Så jeg fortsatte å snakke litt og etterhvert måtte jeg faktisk bare si at jeg tror vi er litt forskjellige allikevel og jeg ikke tror at vi er noe match.. følte meg så jævlig slem, men hva faen skal man gjøre da!? Anonymkode: b07e1...eda 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #9 Skrevet 12. mai 2019 Veldig mange menn som bruker alt for gamle bilder, særlig de som er over 30. De kan gjerne ta i bruk 7-8 år gamle bilder.. 🙄Jeg tar derfor alltid en runde på face og nett for å sjekke dem opp. Anonymkode: 2cabd...e06 4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #10 Skrevet 12. mai 2019 Jeg tror kvinner har bilder med filter og heldig vinkel! Mens menn bruker gamle bilder, på alle nettdatingsidene. Dette kommer nok av at menn ikke tar like mye bilder av seg selv, og bare bruker et der de ser "fin" ut. Det er faktisk sånn noen ganger at jeg lurer på om det er samme person på alle bildene han har lagt ut på profilen sin... Man må nok tenke slik at alle er finere på bilder enn de er i virkeligheten. Både menn og kvinner må tenke dette. Anonymkode: da0b0...712
frubaluba Skrevet 12. mai 2019 #11 Skrevet 12. mai 2019 Jeg syns de aller fleste jeg har møtt ser helt lik seg selv ut på bilder og i virkeligheten, har oftere heller blitt overrasket over at jeg tror dem er høyere enn det dem er.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #12 Skrevet 13. mai 2019 On 5/11/2019 at 11:36 PM, AnonymBruker said: Nå sitter jeg på Happn. Har sett så mange menn og sett de på appen og de likner ikke. Menn bruker filter de,også. I mengder. Og har møtt noen av de. De likner ikke på seg selv engang! Noen har tydeligvis brukt ti år gamle bilder. Noen har redigert bildene så enormt. Og noen har bilder som er for tyve kg siden. Det er så grusomt. Slutt å redigere bildene deres! Og hva er greia med å bruke sepia og også å lage bildene gule?!!! Hva oppnår dere ved å jukse sånn? Får jo helt sjokk når man møtes i virkeligheten... Anonymkode: 684b2...537 Røde flagger - Kvinner: - filters/photoshop - detalje fokus feks øyne, hår osv - skjerf - ingen bilder av kroppen Anonymkode: 6e881...c01
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #13 Skrevet 13. mai 2019 On 5/12/2019 at 10:27 AM, frubaluba said: Jeg syns de aller fleste jeg har møtt ser helt lik seg selv ut på bilder og i virkeligheten, har oftere heller blitt overrasket over at jeg tror dem er høyere enn det dem er. Har samme opplevelse. Jeg spør aldri i forkant hvor høye noen er, så det er alltid et sjansespill. Men som regel har jeg blitt positivt overrasket. Anonymkode: 47fc5...52c
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #14 Skrevet 13. mai 2019 ja bilder lyver på tinder. De som ser søte ut viser seg å være noen nek Anonymkode: e07e1...99e 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #15 Skrevet 14. mai 2019 Trøst deg med at kvinner er langt verre. De ser spreke, små og feminine ut på bilder også har de alt for mange kg for mye og er overhode ikke feminine. Men de hadde ikke fått samme oppmerksomhet uten all redigeringen. Anonymkode: 2265d...1d5
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #16 Skrevet 14. mai 2019 Samme greia med damer som kun har ansiktsbilder, de tror de klarer å lure noen. Everybody lies, sånn er det bare. Anonymkode: 52b32...1fb
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #17 Skrevet 14. mai 2019 Jeg har kun ansiktsbilder og er ikke feit, men burde vel ha kroppsbilde siden folk er så jævla mistenksomme. Jeg synes det er omvendt. Menn har ofte veldig stygge bilder av seg selv. Tar bilder nedenfra og opp, nærbilder av ansiktet, gjerne croppet helt merkelig, bilder bare med solbriller eller ansiktet vendt bort, rare grimaser og generelt ser menn ofte veldig lite attraktive ut på nettdating Jeg har sluttet å henge meg opp i bilder og ser han grei ut og virker interessant så tar jeg det derfra. Jeg er enig i at realistiske forventninger er veien å gå. Noen skjuler kanskje ting med vilje, men jeg har ikke inntrykk av at majoriteten gjør det. Anonymkode: 2713d...439
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå